شنبه 6 مرداد 1403

25 آبان 1395

تكريم از خدمات موكب داران عراقي در ايام اربعين از سوي كميته فرهنگي و آموزشي اربعين

كميته فرهنگي آموزشي ستاد مركزي اربعين با اهداي بسته هاي معنوي از موكب داران عراقي كه در حال خدمت رساني به زائران اربعين حسيني (ع) هستند، تقدير كرد.


كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين با اهداي بسته هاي فرهنگي و معنوي، مراتب تقدير و تشكر جمهوري اسلامي ايران را از 750 موكب عراقي مستقر در نجف اشرف، مسير پياده روي نجف تا كربلا و كربلاي معلا، كه در حال خدمت رساني به زائران اربعيني حسيني (ع) هستند، ابراز كرد.

به گزارش خبرنگار الاربعین، حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني به نمايندگي از كميته فرهنگي و آموزشي اربعين همراه حجت الاسلام والمسلمين حميداحمدي مسؤول اين كميته، در كنار مواكب حاضر شده و با اهداي لوح تقدير، پرچم مزين به شعار «اني احامي ابدا عن ديني» و يك جلد كلام الله مجيد به صاحبان مواكب، از خدمات آنان تقدير كردند.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در اين ديدارها، از مردم شريف عراق به ويژه مسؤولان مواكب كه ميزبان اصلي سيل عظيم زائران حسيني (ع) هستند، تقدير و تشكر كرد و بر همه افراد لازم دانست كه زحمات بي منت مردم عراق در خدمت رساني به زائران را قدر دانسته و فداكاري آنان را محترم شمارند.

وي با اشاره به تأكيد رهبر معظم انقلاب بر تبعيت از رهنمودهاي مراجع تقليد عراق به ويژه حضرت آيت الله سيستاني، ابراز اميدواري كرد كه همه شيعيان، محبان و مسلمانان بر محور اهل بيت (ع) اجتماع كنند و با ايستادگي در برابر دشمنان اسلام به ويژه داعش و با نابودي آنان، امنيت كامل در كشور عراق برقرار شود.

براساس اين گزارش، موكب داران عراقي خرسندي خود را از اين اقدام كميته فرهنگي و آموزشي ستاد مركزي اربعين به نمايندگي از جمهوري اسلامي ايران ابراز داشته و با فرستادن سلام و تشكر از رهبر معظم انقلاب، براي ايشان و مراجع تقليد طول عمر و سلامتي آروز كردند.