سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

19 اردیبهشت 1396

تجلیل از فعالان طرح «نائب‌الشهید»

در نشست هم‌اندیشی اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت در جهان اسلام از فعالان طرح «نائب‌الشهید» که در اربعین سال گذشته اجرایی شد تجلیل به عمل می‌آید


به گزارش کمیته فرهنگی آموزشی اربعین، نشست هم‌اندیشی اجرای راهبرد دیپلماسی وحدت در جهان اسلام با حضور 35 تشکل، شعب و نمایندگی مرتبط با موضوع ایثار و شهادت از سراسر کشور برگزار خواهد شد.

این تشکل‌ها با رویکرد همفکری و همگرایی در موضوع برنامه‌های مرتبط با موضوع ایثار و مقاومت گرد هم می‌آیند. این نشست به صورت فصلی برگزار می‌شود که این جلسه،‌ هشتمین نشست مدیران تشکل‌ها به شمار می‌آید که تبیین رویکرد انتخاباتی از جمله برنامه‌های آنهاست.

در این نشست شاخص‌های تبیین شده از سوی رهبر معظم انقلاب در انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و انطباق آن با نامزدها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه تعدادی از فرزندان شاهد نیز کاندید حضور در شورای شهر و روستا شده‌اند،‌ رویکرد آن است که به صرف قرارگیری در خانواده شهدا به شخصی رأی داده نشود، بلکه حمایت از افرادی که دارای شاخص‌های بیان شده از سوی مقام معظم رهبری هستند صورت گیرد.

همچنین در حاشیه این برنامه از عوامل اجرایی طرح «نائب‌الشهید» که در جریان اربعین سال گذشته به فعالیت پرداختند و هر شخص نائب یکی از شهدا در پیاده‌روی و زیارت کربلا بود،‌ تجلیل به عمل می‌آید.

این نشست ساعت 14 تا 19 روز چهارشنبه،‌ 20 اردیبهشت برگزار خواهد شد.