پنج شنبه 9 فروردین 1403

24 اسفند 1395

با بدرقه قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی؛ نخستین کاروان خانواده شهدای آستان قدس رضوی عازم کربلا شدند

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)، نخستین کاروان خانواده معظم شهدای آستان قدس رضوی عازم عتبات عالیات شدند.


قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی با گرامیداشت روز شهید و تکریم مادران و همسران شهدا و  همزمانی آن با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)؛ مادر بزرگوار چهار شهید نهضت امام حسین(ع) بیان کرد: خانواده معظم شهدا حق بزرگی بر ملت ایران دارند و تاریخ، مجاهدت ها و ایثارگری های آن ها را از یاد نخواهد برد.
سید مرتضی بختیاری افزود: مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با تأسی به حضرت زهرا(س)،  حضرت ام البنین(س) و حضرت زینب کبری(س) جلوه های ماندگاری از حماسه و صبر را به نمایش گذاشتند و به استکبار جهانی و دشمنان زبون کشورمان ثابت کردند که مردم ما اهل سازش و تسلیم نیستند.
وی با اشاره به موافقت تولیت آستان قدس رضوی با اعزام خانواده های معظم شهدای آستان قدس رضوی به کربلای معلی اظهار کرد: در سال آینده تعداد بیشتری از این عزیزان به زیارت ائمه اطهار(س) در عتبات عالیات مشرف خواهند شد.
قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی در ادامه تصریح کرد: امروز گفتمان مقاومت درحال گسترش است و ملت ایران تحت هدایت های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری به مردم مظلوم منطقه راه و رسم پایداری و ایستادگی بر سر ارزش ها و آرمان های اسلامی را آموختند.