جمعه 7 اردیبهشت 1403

19 بهمن 1395

تمديد مهلت ارسال آثار به سوگواره ملي اربعين دانشگاهيان تا پايان بهمن

اين جشنواره در بخش‌هاي فرهنگي- ادبي شامل دلنوشته، خاطره و شعر، در بخش فضاي مجازي شامل طراحي نرم‌افزاهاي كاربردي براي اندرويد و كامپيوتر و در بخش علمي پژوهشي (كليه آثار ۴ سال اخير) شامل كتاب، مقاله و پايان نامه و در بخش هنري شامل عكس، نقاشي، نماهنگ، فيلم كوتاه-كليپ، خوشنويسي و پوستر است.


حميدرضا امامي‌پور؛ مديركل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا، با بيان اينكه تاكنون ۵۰۰ اثر به سوگواره ملي اربعين دانشگاهيان ارسال شده است، اظهار كرد: با توجه به استقبال دانشجويان ، اساتيد و درخواست‌هايي مبني بر تمديد مهلت دريافت آثار علاقمندان، با موافقت اعضاي شوراي سياست‌گذاري، مهلت ارسال آثار به اين سوگواره تا پايان بهمن‌ماه تمديد شد.

وي گفت: اين جشنواره در بخش‌هاي فرهنگي- ادبي شامل دلنوشته، خاطره و شعر، در بخش فضاي مجازي شامل طراحي نرم‌افزاهاي كاربردي براي اندرويد و كامپيوتر و در بخش علمي پژوهشي (كليه آثار ۴ سال اخير) شامل كتاب، مقاله و پايان نامه و در بخش هنري شامل عكس، نقاشي، نماهنگ، فيلم كوتاه-كليپ، خوشنويسي و پوستر است.

مديركل فرهنگي و اجتماعي دانشگاه ايلام تصريح كرد: علاقمندان مي‌توانند آثار خود را به آدرس پستي: ايلام. بلوار پژوهش. دانشگاه ايلام. معاونت فرهنگي و اجتماعي. دبيرخانه اولين سوگواره ملي اربعين دانشگاهيان. كد پستي ۶۹۳۹۱۷۷۱۱۱ ارسال كنند.

پيش از اين آخرين مهلت ارسال آثار به سوگواره، ۲۰ بهمن اعلام شده بود.