جمعه 10 فروردین 1403

18 بهمن 1395

آسيب‌شناسي لازمه تداوم انقلاب اسلامي ايران است

حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني گفت: بايد در فضايي عقلايي و منطقي و به دور از شعارگرايي درصدد آسيب‌شناسي مسائل مربوط به انقلاب باشيم تا آگاهانه به مقابله با توطئه هاي دشمنان بپردازيم.


حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني، مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق امروز در گردهمايي روحانيان و مداحان كاروان‌هاي ايراني عتبات عاليات در هتل جواهر كربلا با تبريك فرا رسيدن دهه فجر انقلاب اسلامي اظهار داشت: ريشه اصلي پيروزي ملت ايران بر رژيم ستم شاهي در دينمداري و ولايت‌مداري مردم نهفته است.

وي خودشناسي، خداشناسي، وظيفه‌شناسي و آسيب‌شناسي را چهار اصل مهم براي سعادت هر انسان و جامعه بشري دانست و خاطرنشان كرد: اگر خود را نشناسيم، موفق به شناخت حضرت حق نخواهيم بود، اگر خدا را نشناسيم؛ به وظيفه خود آگاه نخواهيم شد.

مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق با تأكيد بر اين‌كه آسيب‌شناسي در هر امري لازمه تعالي است، تصريح كرد: اگر انقلاب اسلامي ايران با احساس تكليف ديني رهبري و ملت ايران به پيروزي رسيد، بايد به اين حقيقت نيز آگاه بود كه بدون آسيب‌شناسي مسير 38 سال گذشته، تداوم انقلاب اسلامي ممكن نخواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي‌روحاني با بيان اين‌كه در طول 38 سال پس از پيروزي انقلاب اسلامي ايران با فراز و نشيب‌هاي مختلفي رو به رو بوده ايم، گفت: بايد در فضايي عقلايي و منطقي و به دور از شعارگرايي درصدد آسيب‌شناسي مسائل مربوط به انقلاب باشيم تا آگاهانه به مقابله با توطئه هاي دشمنان بپردازيم.