چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

16 آذر 1393

با حضور شماري از مسؤولان در كربلاي معلي؛ مراسم معارفه مسؤول نمايندگي بعثه‌ در عراق برگزار شد

مسؤول نمايندگي بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق با تقدير از فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي خدمت رساني به زائران، گفت: من بر دستان تمام كساني كه به زائران حرم حسيني خدمت مي‌كنند بوسه مي‌زنم و به آن افتخار مي‌كنم.


به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از كربلاي معلي، مراسم معارفه حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني به عنوان مسؤول جديد نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق برگزار شد.

در اين مراسم مشاور استانها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري، ريس ستاد فرهنگي اربعين، سركنسول ايران در كربلا، نماينده آستان مقدس امام حسين، مسؤول خيمه گاه حسيني، رييس كميته امداد امام خميني در كربلا، مدير عمليات شركت شمسا و مسؤول دفتر نمايندگي سازمان حج و زيارت در عراق حضور داشتند.

مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق در سخناني با تقدير از فعاليت‌هاي انجام شده در راستاي خدمت رساني به زائران، ارائه خدمات فرهنگي و معرفتي را مهم ارزيابي كرد و گفت: من بر دستان تمام كساني كه به زائران حرم امام حسين (ع) خدمت مي‌كنند بوسه مي‌زنم و به آن افتخار مي‌كنم.

وي در ادامه تلاش مخلصانه را رمز موفقيت در خدمت رساني به زائران عنوان و به همه افرادي كه به نوعي در حال خدمت رساني به زائران هستند توصيه كرد كه هرچه توان دارند با اخلاص كامل براساس زائر محوري تلاش و فعاليت كنند و به ويژه افزايش معرفت و بصيرت نسل جوان را هدف اصلي خود قرار دهند.

در ابتداي اين مراسم، حجت الاسلام والمسلمين رجبعلي زماني مشاور استانها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري با ابلاغ سلام نماينده محترم ولي فقيه در امور حج و زيارت به احياكنندگان شعار اربعين، ابراز اميدواري كرد كه خدمت رساني به زائران سبب نزديك شدن دلها به يكديگر و انسجام بهتر و بيشتر براي احياي نام اباعبدالله (ع) شود.

وي با بيان اينكه حوزه فعاليت بعثه مقام معظم رهبري در حج، عمره و نيز عتبات عاليات جلوه‌هاي بسيار زيبا و بالايي دارد، مراسم برائت از مشركان و دعاي كميل را از جلوه‌هاي زيباي حج برشمرد و در ادامه فعاليت‌هاي گذشته حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني در مدينه منوره را تشريح كرد و موفقيت‌هاي نامبرده را برشمرد.

مشاور استانها و دفاتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري تصريح كرد: همواره تلاشمان اين بوده است تا از روحانيان برجسته و افراد داراي توانمندي علمي و سوابق بهتر و بيشتر براي اعزام تبليغي به حج، عمره و عتبات استفاده كنيم.