پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

15 آذر 1393

خدمات رسانی تیم سه هزار نفره شهرداری تهران به زائران حسینی در کربلا آغاز شد

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: سه هزار نفر از پرسنل شهرداری تهران برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی به کربلا اعزام شده اند که خدمات شهری خود را از امروز آغاز کردند


'مجتبی عبداللهی' روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این افراد طی سه روز گذشته در قالب سه کاروان و با استفاده از 63 دستگاه اتوبوس به کربلا اعزام شده اند.

به گفته وی، براساس تفاهم نامه منعقد شده میان شهرداری تهران و استانداری کربلا، فعالیت های مربوط به خدمات شهری از جمله نظافت و خدمت رسانی به زوار اربعین حسینی شهر کربلا ، با محوریت شهرداری تهران انجام می شود.

عبداللهی با اشاره به اینکه دو کاروان خدماتی اعزامی شهرداری تهران در شهر کربلا مستقر شده اند، اظهار کرد: فعالیت های خدماتی گروههای اعزامی شهرداری تهران در شهر کربلا در سه بخش از جمله مرز، مسیر نجف به کربلا و داخل شهر کربلا انجام می شود.

وی تصریح کرد: خدمات رسانی به زایران در محدوده مرزی دو کشور را باغ موزه دفاع مقدس و نیروهای کاری مناطق 4، 5 و 6 شهرداری تهران بر عهده دارند و بسیج شهرداری نیز خدمات خود را از طریق احداث ایستگاه و کمپ های موقت در طول مسیر به زایران ارائه می کند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: نظافت شهر کربلا در این ایام نیز به صورت دستی و با حضور کارگران اعزامی شهرداری تهران انجام می شود.

به گفته عبداللهی، بازگشت گروههای کاری شهرداری تهران پس از اربعین و با انجام ماموریت های محوله در حوزه ارائه خدمات شهری و نظافت شهر کربلا، در سه مرحله انجام می شود.

منبع: ایرنا