پنج شنبه 9 فروردین 1403

22 دی 1395

فردا شب از سوی نهادهای حوزوی؛ مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی در مسجد اعظم قم برگزار می شود

مجلس ختم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی فردا شب از سوی جامعه مدرسین، دبیرخانه خبرگان، شورای عالی و دیگر نهادهای حوزوی در مسجد اعظم قم برگزار می شود.


به گزارش خبرگزاری رسا، مجلس ختم و بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی از سوی دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه و دیگر نهادهای حوزوی فردا شب در مسجد اعظم قم برگزار می شود.

در این اطلاعیه آمده است:

(انا لله و انا الیه راجعون)
«اذا مات العالم ثلم فی الاسلام ثلمه لا یسدها شیء»
با عرض تسلیت به مناسبت درگذشت یار دیرین امام، انقلاب و رهبری، مرحوم حضرت آیت الله حاج شیخ اکبر هاشمی رفسنجانی(ره) رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو مجلس خبرگان رهبری که در قبل و بعد از انقلاب اسلامی در میدان های گوناگون، نقش سرنوشت سازی در تحکیم مبانی اسلام، ارکان نظام، ولایت فقیه و رهبری معظم انقلاب «مدظله العالی» ایفاء نموده و در مدیریت های عالی نظام و در خدمت به مردم عزیز آثار ماندگاری از خود بجای گذاشت.


بدین وسیله به اطلاع می رساند مراسم بزرگداشت آن مجاهد نستوه روز پنج شنبه 1395/10/23 بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد اعظم قم برگزار می شود.
شرکت علمای اعلام، طلاب و فضلای حوزه های علمیه و عموم مردم ولایتمدار، تعظیم شعائر و تجلیل از مقام شامخ آن روحانی مبارز خواهد بود.

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه های علمیه و دیگر نهادهای حوزوی