جمعه 7 اردیبهشت 1403

15 آذر 1393

مهدی تحویلیان: «زمستان گرم» اربعین حسینی روی آنتن می‌رود

«زمستان گرم» عنوان یک سریال مناسبتی است که اربعین حسینی از شبکه تهران پخش می‌شود.


مهدی تحویلیان، مدیر تولید سریال «زمستان گرم»، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با بیان این‌که تصویربرداری این کار تلویزیونی به مراحل پایانی رسیده است، اظهار کرد: این سریال تلویزیونی با برخورداری از موضوعی دینی آخرین مراحل تصویربرداری را می‌گذراند و قرار است در اربعین حسینی روی آنتن شبکه تهران رود. این کار که کارگردانی آن را رسول صانعی بر عهده دارد، در تهران جلوی دوربین رفته است.

وی افزود: برای رسیدن این کار به پخش، تدوین و صداگذاری همزمان این کار انجام می‌شود. «زمستان گرم» در 10 قسمت 40 دقیقه‌ای تولید شده و محوریت آن موضوعاتی چون توبه، توسل، ایمان و... است. در این کار سعی شده که مضامین مورد نظر مجموعه در قالب داستانی اجتماعی به بیننده منتقل شود.

این کارگردان اضافه کرد: داستان این سریال درباره مهندس جوانی است که در کودکی مادرش را از دست داده و چون تصورش این است که توسلات دینی و خانواده‌اش در شفای مادرش نقشی نداشته، تعلقات دینی و مذهبی اش رنگ می‌بازد، اما با اتفاقاتی که برای او و همسرش می‌افتد و توسل دوباره به امام حسین( ع) و ... اعتقاد پیدا می‌کند و.... 

تحویلیان بازیگران «زمستان گرم» را چنین معرفی کرد: امیر محمد زند،  نیلوفر شهیدی، مریم کاویانی، عمار تفتی، مهدی صباحی، صدرالدین حجازی، شهرزاد کمال‌زاده، علی ثانی‌فر و ...  به ایفای نقش می‌پردازند. این مجموعه به گروه نویسندگی رسول صانعی، محسن رحمانی و سعید ریاحی‌فر به نگارش درآمده است.

سایر عوامل این مجموعه عبارت از : مدیر تصویربرداری: احمد گودرزی، مدیر صدابرداری : رضا کنشلو، طراح گریم: حسین اردستانی، طراح صحنه و لباس محمد صادقی، عکاس: پیام نصیری،  برنامه‌ریز: احمد صانعی و... .