پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

22 دی 1395

سفر استاندار کربلا به مازندران / تقدیر استاندار مازندران از موکب داران اربعین حسینی

مجاهدت موکب داران اربعین حسینی (ع) برای خدمت به زوار اربعین ناشی از عشق و ارادت به آل الله ( علیهم السلام ) است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران در نشست صمیمی با موکب داران اربعین حسینی (ع) سال 95، ضمن تقدیر از تلاش موکب داران اربعین حسینی (ع) با اشاره به این که مجاهدت در این مسیر سخت و دشوار نیازمند عشق و دلدادگی به خاندان پیامبر (ص) است، یادآور شد: باید از ظرفیت مردمی در راستای خدمت رسانی در اربعین به زوار بیشتر استفاده شود.
استاندار با اشاره به اعزام قریب 2.5 میلیون زائر از سراسر کشور و 40 هزار زائر از مازندران در اربعین امسال به کشور عراق، خاطر نشان ساخت: اربعین، یک مانور مذهبی عظیم بود که نشان داد نظام جمهوری اسلامی از توان لازم برای بسیج بزرگ مردم برخوردار است.
مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که سفر اربعین باید تاثیرات معنوی اش را در زندگی مردم بگذارد، تصریح کرد: برای بخش های فرهنگی این سفر معنوی، مذهبی باید برنامه ریزی تخصصی و کار نرم افزاری بیشتری صورت گیرد.
فلاح با اشاره به این که دولت در تامین زیرساخت ها تلاش بیشتری بخرج خواهد داد، اعلام کرد: با توجه به سفر استاندار کربلا به مازندران در آینده، هماهنگی های بیشتری صورت خواهد گرفت تا مردم ولایتمدار مازندران طی سفر اربعین دچار زحمت نشوند.
در این نشست که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار حضور داشت، موکب داران به بیان مسایل و نقطه نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.