جمعه 31 فروردین 1403

18 دی 1395

برنامه «با صبح» میزبان سوگواره عبرات می شود

برنامه تلویزیونی «با صبح» به تهیه کنندگی سهیل سلیمانی فردا بخش ویژه ای را به دومین سوگواره فرهنگی و هنری عبرات اختصاص می‌دهد.


حجت الاسلام و المسلمین دکتر حمید احمدی دبیر دومین سوگواره فرهنگی و هنری عبرات روز شنبه-۱۸ دی ماه- مهمان برنامه صبحگاهی «با صبح» از شبکه دو سیما خواهد بود. زمان پخش این برنامه از ساعت ۶:۳۰ تا ۸ صبح است.
وی در‌ این برنامه ضمن تشریح اهداف و ‌برنامه های این‌ رویداد که قصد برجسته سازی راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در فضای فرهنگ و هنر و بازتاب آثار خلاقانه هنرمندان و عموم مردم را دارد، درباره کیفیت برگزاری دومین سوگواره سراسری عبرات‌ نیز  توضیح ‌خواهد  داد.
گفتنی است دومین سوگواره سراسری عبرات توسط ستاد مرکزی اربعین در ۱۰ بخش شعر،  نثرادبی، عکس، نماهنگ، نقاشی، تصویرسازی وکاریکاتور، فیلم ومستند، مقالات علمی، نگارگری و تولیدات رادیویی برگزار می شود. در ‌این ‌رویداد هنرمندانی از ۴۰ ملیت به ارسال‌ اثر پرداخته و بیش از ۲۳۰۰ اثر شرکت کرده اند.
علاقه مندان به شرکت در دومین سوگواره سراسری عبرات می توانند آثار هنری خود را درباره حماسه اربعین حسینی از طریق آدرس اینترنتی abarat.alarbaeen.ir تا بیستم دی ماه به دبیرخانه این رویداد فرهنگی و هنری  ارسال کنند.