جمعه 10 فروردین 1403

13 دی 1395

سال آينده زائران اربعين از مرز خسروي نيز به عراق مي‌روند

رييس شوراي تامين استان كرمانشاه در اين نشست خبري به سوالات خبرنگاران پاسخ داد و در جواب يكي از سوالات در مورد امنيت استان با بيان اينكه امنيت كامل در استان كرمانشاه برقرار است، گفت: هدف گذاري دولت بر اين است كه در سال آينده تردد زائران اربعين حسيني از مرزهاي خسروي و سومار امكان پذير شود.


اسدالله رازاني در نشست خبري با خبرنگاران استان به تشريح جزييات ملاقات روز گذشته خود با رييس جمهوري پرداخت و افزود: هدف گذاري دولت بر اين است كه در سال آينده تردد زائران اربعين حسيني از مرزهاي خسروي و سومار امكان پذير شود.

رازاني افزود: امنيت در طرف عراقي اين نقاط مرزي برقرار است و مشكلي براي تردد زائران احساس نمي شود.

وي تصريح كرد: اعضاي شوراي تامين استان كرمانشاه مراقبت از امنيت استان را به خوبي انجام مي دهند و بين تمامي نهادهايي كه مسووليت دارند، هماهنگي و انسجام برقرار است.

رييس شوراي تامين استان كرمانشاه يادآور شد: سال گذشته موفقيت هاي امنيتي خوبي در سطح استان داشتيم و توانستيم تحركات گروهك هاي تروريستي را در نطفه خفه كنيم.

رازاني با بيان اينكه داعش تاكنون در استان هيچ مشكلي ايجاد نكرده است، تصريح كرد: امنيتي كه امروز در كرمانشاه برقرار است بسيار مطلوب ارزيابي مي شود و هر چقدر رو به جلو مي رويم وضعيت امنيت در استان بهتر از گذشته مي شود.