جمعه 31 فروردین 1403

07 دی 1395

تجلیل از فعالات فرهنگی اربعین در دومین سوگواره عبرات/مهلت ارسال آثار تا دهم دی

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به دومین سوگواره عبرات تا دهم دی ماه گفت: این سوگواره ۶ بهمن ماه در تالار وزارت کشور به همراه مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی اربعین برگزار می شود.


حجت الاسلام حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین در گفت و گو با خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سه بخش به بخش های سوگواره عبرات اضافه شده است، گفت: بنابراین علاقه مندان می توانند آثار خود را در 100 بخش به دبیرخانه سوگواره ارسال کنند.

 وی با بیان اینکه این سوگواره هنری در زمینه پیاده روی اربعین با هدف ارائه پیام های این مراسم در قالب هنر برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بخش هاي نگارگري، تصويرسازي، كاريكاتور و نقاشي به این سوگواره اضافه شده است.

حجت الاسلام احمدی اظهار کرد: همچنین زیربخش هایی چون گزارش های رادیویی، نمایش های رادیویی، عکس و فیلم مستند، نثر ادبی و داستان از دیگر بخش های این سوگواره هنری می باشد.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین دومين ادامه داد: سوگواره سراسري عبرات توسط ستاد مركزي اربعين در 10 بخش هاي شعر، نثر ادبي، عكس، نماهنگ، نقاشي، تصويرسازي و كاريكاتور، فيلم و مستند، مقالات علمي، نگارگري و توليدات راديويي برگزار مي شود.

وی با بیان اینکه تا کنون 1500 اثر هنری به این سوگواره ارسال شده است، تصریح کرد: در انتخاب آثار محدودیتی وجود ندارد و تمامی آثار اعم از حرفه ای و آماتور مورد ارزیابی اولیه هیئت داوران قرار خواهند گرفت.

حجت الاسلام احمدی با اشاره به تمدید مهلت ارسال آثار به سوگواره گفت: با توجه به استقبال گسترده هنرمندان به این سوگوار مهلت ارسال آثار تا دهم دی ماه تمدید شد و علاقه مندان می توانند از طریق آدرس abarat.alarbaeen.ir آثار خود را ارسال کنند.

رئیس کمیته فرهنگی آموزشی اربعین تاکید کرد: دومین سوگواره عبرات 6 بهمن ماه در تالار وزارت کشور به همراه مراسم تجلیل از فعالان فرهنگی اربعین برگزار می شود.