سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

04 دی 1395

معاون فرهنگي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان خبر داد: مهلت ارسال آثاربه جشنواره«با خانواده در اربعين»تاپايان دي‌ماه

معاون فرهنگي سپاه انصارالحسين(ع) استان همدان با اشاره به برگزاري جشنواره فرهنگي و هنري «با خانواده در اربعين» گفت: مهلت ارسال آثار به اين جشنواره تا پايان دي ماه ادامه دارد.


به گزارش پايگاه اطلاع رساني الاربعین به نقل از روابط عمومي سپاه انصارالحسين(ع) همدان، علي بقايي اظهار داشت: در سالروز بزرگداشت ۹ دي از سوي معاونت فرهنگي سپاه انصارالحسين(ع) همدان يك برنامه شاخص با همكاري بسيج و ساير دستگاه‌ها در هر شهرستان برگزار مي‌شود.

معاون فرهنگي سپاه انصارالحسين(ع) همدان با اشاره به حضور حداكثر بسيجيان در مراسم بزرگداشت يوم الله ۹ دي عنوان كرد: از ۳ تا ۱۰ ديماه جلساتي با موضوع تبيين ابعاد فتنه ۸۸، حاميان آن و ساكتين فتنه در حلقه‌هاي شجره طيبه صالحين برگزار مي‌شود.

وي درباره جشنواره فرهنگي و هنري «با خانواده در اربعين» نيز اظهار داشت: فراخوان ارسال آثار به اين جشنواره از آبان ماه امسال شروع شده و تا پايان دي ماه نيز ادامه دارد.

بقايي عنوان كرد: اين جشنواره در بخش‌هاي داستان كوتاه، دل نوشته، سفرنامه كربلا، عكاسي، نقاشي و خوشنويسي با موضوعات تاسوعا و عاشوراي حسيني، پياده‌روي اربعين، مراسم شيرخوارگان حسيني در سطح استان، خطبه‌خواني حضرت زينب(س)، ايستگاه‌هاي صلواتي و خدمت رساني به زائران اربعين از سوي معاونت فرهنگي سپاه استان برگزار مي‌شود.

وي عنوان كرد: اين جشنواره ويژه خانواده پاسداران و بسيجيان است و علاقمندان مي‌توانند آثار خود را به نشاني رايانامه honar.۱۳۹۵@gmail.com ارسال كنند.