جمعه 31 فروردین 1403

13 آذر 1393

با استقبال رسمي مسؤولان؛ مسؤول جديد بعثه‌ مقام معظم رهبري وارد نجف شد

مسؤول نمايندگي بعثه‌ مقام معظم رهبري در عراق نخستين اقدام خود را پس از استقرار در كربلاي معلي، ايجاد فضاي صميمي، همدلي و هماهنگي بين دست اندركاران امور زائران براي خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر عنوان كرد.


به گزارش خبرنگار اعزامي پايگاه اطلاع رساني حج از نجف اشرف، حجت الاسلام والمسلمين نجف نجفي روحاني مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق كه به تازگي حكم خود را از نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت دريافت كرده است، لحظاتي پيش وارد نجف اشرف و پس از زيارت بارگاه مطهر امام علي(ع) عازم كربلا شد.

وي كه پيش از اين مسؤوليت دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در مدينه را برعهده داشت در گفت وگو با خبرنگار پايگاه اطلاع رساني حج ابراز اميدواري كرد كه با بكارگيري همه توان و بهره گيري از تجربيات گذشته و با استفاده از نيروهاي متدين، خلاق و كارآمد در راستاي تحقق اهداف مورد نظر تلاش كند.

مسؤول نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در عراق همچنين نخستين اقدام خود را پس از استقرار در كربلاي معلي، ايجاد فضاي هرچه صميمي و همدلي بين دست اندركاران امور زائران اعم از نيروهاي بعثه، نمايندگي سازمان حج و زيارت و نمايندگي ستاد شمسا براي خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به زائران اباعبدالله الحسين(ع) عنوان كرد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني تلاش مخلصانه را رمز موفقيت در خدمت رساني به زائران عنوان و به همه افرادي كه به نوعي در حال خدمت رساني به زائران هستند توصيه كرد كه هرچه توان دارند با اخلاص كامل براساس زائر محوري تلاش و فعاليت كنند.

وي با اشاره به ضرورت خلاقيت و نوآوري اظهارداشت: سعي مي شود از تجربيات و انديشه هاي نخبگان و فرهيختگان هرچه بيشتر استفاده شود تا پويايي لازم در عرصه معرفت افزايي زائر صورت پذيرد.

حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني را حجت الاسلام والمسلمين رجبعلي زماني مشاور امور استانها و نمايندگي هاي بعثه مقام معظم رهبري و نيز حجت الاسلام حميد احمدي مسؤول ستاد فرهنگي اربعين همراهي مي كنند.

براساس اين گزارش، فرزاد ممدوحي كنسول اول سركنسولگري جمهوري اسلامي ايران در نجف اشرف و جمعي از همكاران بعثه مقام معظم رهبري در نجف و كربلا و مسؤول نمايندگي ستاد شمسا در نجف براي استقبال از حجت الاسلام والمسلمين نجفي روحاني و همراهان وي در فرودگاه حضور داشتند.