جمعه 10 فروردین 1403

12 آذر 1393

در آستانه اربعین حسینی از پرتال ستاد فرهنگی اربعین رونمایی شد

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت: بنده از این حرکت فرهنگی بسیار خوشحال شدم و امیدوارم مورد قبول خداوند و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار بگیرد.


در آستانه فرا رسيدن اربعين حسيني، پرتال ستاد فرهنگي اربعين و مناسبت‌هاي ويژه از سوي حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج و زيارت با حضور حجت الاسلام و المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت رونمایی شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت ضمن تشکر از تلاشهاي انجام گرفته توسط عوامل محتوایی و فنی این پرتال اظهار داشت بنده از این حرکت فرهنگی بسیار خوشحال شدم و امیدوارم مورد قبول خداوند و حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام قرار بگیرد.

حجت الاسلام حمید احمدی رییس ستاد فرهنگی اربعین گفت: اين پرتال به سه زبان فارسي، عربي و انگليسي در حوزه خبري و اطلاع رساني و معارفي به زائران حسيني خدمات ارائه مي دهد. و در آینده به دیگر زبانهای زنده دنیا نیز فعالیت خواهد داشت.

در صفحه نخست اين پرتال عناويني همچون؛ خبرها، ادبيات و پژوهش، اماكن، نقشه‌ها، زيارت، احكام، كلام بزرگان و مصاحبه‌ها وجود دارد.

همچنين پيشخوان، انجمن‌ها، چندرسانه‌اي، سوگواره حسيني و حج وزيارت از ديگر بخش‌هاي اين پرتال است.

از ویژگی های این پرتال این است که زائران حرم حسيني ميتوانند با ورود به پرتال اخبار، گزارش‌ها و عكس‌هاي ويژه و اختصاصي خود را در آن قرار داده و در  معرض استفاده عموم قرار دهند.

به محض رسيدن خبر، كارشناسان پرتال متن خبري را آمادهسازي كرده و پس از تاييد نهايي در پرتال برای عموم قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین بخشهاي مقالات، اماكن، زيارات، نقشهها و نرم افزارهای موبایلی قابل بهرهبرداري می باشد.