پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

06 آذر 1395

پیام تسلیت رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین به مناسبت شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی

به مناسبت شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین پیام تسلیتی را منتشر کردند.


به گزارش کمیته فرهنگی الاربعین، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین پیام تسلیتی را  به مناسبت شهادت جمعی از زائران اربعین حسینی منتشر کردند.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی به شرح ذیل می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم 
«اربعین حقیقتاً یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است و نشان دهنده این است که این راه، راه عشق همراه بصیرت است».    مقام معظم رهبری
پدیده عظیم اربعین به همان سان که همه حق طلبان و امت اسلامی را مسرور و امیدوار ساخته، بغض و کینه دشمنان قسم خورده امت اسلامی و مزدوران آنان را برانگیخته که در نهایت ذلت و ضعف، دست به اقدامات کور و رذیلانه زده اند و زایران بی دفاع و مظلوم را به خاک و خون کشیده اند.
پیروان اهل بیت : واقفند که مسیر و راه مقدس و پویای عاشورا همواره با خون و ایثار جان ها و مال های عزیزترین شخصیت ها از امت اسلامی استمرار یافته است. امت اسلامی به فرموده امام راحل عظیم الشأن (ره)، فریاد برمی آورد: «بکشید ما را ملت  ما هشیارتر می شود» .
این همان بیان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی است که فرمودند: «این راه، راه عشق همراه با بصیرت است». این بصیرت اربعینی ها و امت اسلامی اجازه نمی دهد که صهیونیست و آمریکای جهانخوار به عنوان دشمن و طراح اصلی این جنایات فراموش شوند و مشتی جاهل و خود فروخته به عنوان طراح و عامل این جنایت معرفی شوند و همه فریادها و نفرت و خشم امت اسلامی متوجه آمریکا و رژیم صهیونیستی به عنوان طراح و بانی و مسئول این جنایات خواهد بود.
از دیگر سو شهادت جمعی از زایران از ملیت های مختلف علاوه بر آنکه بیانگر وحدت امت اسلامی است، خون به ناحق ریخته شده این زایران مظلوم از ملیت ها و اقوام مختلف که در هم آمیخته شد، درخت مقاومت را آبیاری و تنومندتر خواهد نمود و نویدبخش جهانگیر شدن پیام مقاومت اسلامی و سلطه گفتمان رهایی بخش آن که ملهم از نهضت عاشورای حسینی است، بر جهان استکبار و ظلم و گفتمان های قلابی و بدلی و جهل ونژادپرستی خواهد بود.
کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی با گرامیداشت یاد و نام شهیدان والامقام اربعین حسینی از کشورهای عراق، ایران، افغانستان و پاکستان، آن را به ساحت مقدس امام عصر «عج» و رهبر معظم انقلاب اسلامی و امت اسلامی و به ویژه خانواده معظم و داغدار آن مهاجران الی الله و شهدای والامقام تسلیت گفته و از خداوند قهار نابودی رژیم صهیونیستی و قدرت های استکباری و مزدوران شان را مسئلت دارد.
 و سَیعلَمُ الّذینَ ظَلَموا أَی مَنقَلَبٍ ینقَلِبونَ

کمیته فرهنگی و آموزشی
ستاد مرکزی اربعین