پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

01 آذر 1395

پلیس راهور کشوراعلام کرد: ترافیک در مرزها روان است

پلیس راهور کشوراعلام کرد:: شرایط ترافیک در مرزها روان است و زائران می توانند با آسودگی به شهرها و استان های خود باز گردند.


به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، پلیس راهور کشورشرایط کنونی ترافیک در مرزها را روان توصیف و به زائران توصیه کرد پس از استراحت  با آسودگی به استان ها وشهرهای خود باز گردند.

به گزارش رادیو اربعین همچنین خط ریلی در مرزهای چذابه و شلمچه آماده خدمت رسانی به زائران اربعین است و زائران می توانند با کم ترین زمان از مرزها به شهرهای خود سفر کنند.

بر اساس این گزارش گرچه حجم ترافیک در شهر مهران نسبت به سایر مرزها سنگین تر است؛ اما پایانه مسافربری مهران آماده استقبال از زائران اربعین است که می توانند از این مرز به راحتی به شهرهای خود بازگردند.

دراین گزارش زمانبدی مناسب زائران اربعین برای بازگشت به شهرها در روان بودن ترافیک در مرزها موثر توصیف و تصریح شده است: خوشبختانه زائران امسال با برنامه ریزی که داشتند در راه برگشت با مشکلات کمتری روبه رو بودند.

هم اینک پایانه مسافربری«برکت» قبل از شهر مهران دایر شده است که زائران اربعین می توانند قبل از ورود به این شهر از طریق این پایانه به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش رادیو اربعین با توجه به اینکه برخی زائران با خودرو شخصی به مرزها سفر کرده اند و هم اینک خستگی سفر را در تن دارند؛ حتما در مسیر بازگشت استراحت کافی را داشته باشند، در مسیر بازگشت نیزامکانات استراحت و موکب ها دایر شده اند که زائران اربعین می توانند با استراحت کافی به سفر خود ادامه دهند.

گزارش دریافتی ازپلیس راهور حاکیست: یک دستگاه خودرو پراید زائران اربعین متاسفانه شب گذشته در راه بازگشت دچار انحراف از مسیر شد و سه تن از زائران جان خود را از دست دادند.