جمعه 31 فروردین 1403

29 آبان 1395

در آستانه اربعين؛ اعلام لبيك زائران حسيني در حرم حضرت سيدالشهدا

حركت عظيم زائران اباعبدالله الحسين (ع) در اربعين آن حضرت تنها يك حركت نمادين براي توجه رسانه هاي استكباري و ابرقدرت هاي پوشالي نيست، بلكه حركتي استوار است كه نفس دشمنان اسلام را در سينه حبس مي كند.


حضور پرشور زائراني كه از نقاط مختلف كشور عراق و ديگر كشورها براي درك زيارت اربعين حضرت سيدالشهدا (ع) در كربلا حضور دارند به اندازه اي پرشور و بي سابقه است كه رسانه ها هم به عظمت آن اعتراف كرده اند.

عزاداران حسيني كه با وجود همه تهديدهاي گروه هاي تروريستي و تكفيري و سختي هاي راه عازم حرم مطهر امام حسين (ع) شده اند، به جهانيان اعلام مي كنند كه تا شيعه زنده است و محبت اهل بيت عليهم السلام جريان دارد، اجازه هيچگونه هتك حرمت به اماكن مقدسه را به هيچ احدي نخواهند داد.

جهانيان دانسته اند كه حركت عظيم زائران اباعبدالله الحسين (ع) در اربعين آن حضرت تنها يك حركت نمادين براي توجه رسانه هاي استكباري و ابرقدرت هاي پوشالي نيست، بلكه حركتي استوار است كه نفس دشمنان اسلام را در سينه حبس مي كند.

آري!! زائران حسيني به كربلا آمده اند تا با لبيك به اباعبدالله الحسين (ع)، اعلام كنند كه اي امام مظلوم اگرچه در حادثه عاشورا تنها ماندي و مظلومانه به شهادت رسيدي، اما امروز شيعيان و محبان تو زنده و بصير هستند و تا پاي جان در برابر دشمنان ايستاده اند و از حريم ولايت تا آخرين قطره خونشان دفاع مي كنند.

 

عکس: کمال شاهرخ