شنبه 8 اردیبهشت 1403

29 آبان 1395

بازدید مسئول شورای راهبری بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی ازموکب های ایرانی در کربلای معلی

مسئول شورای راهبری بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، با حضور در چند موکب ایرانی درکربلای معلا از بخش ویژه بانوان این موکب ها بازدید کرد.


به گزارش خبرنگار اعزامی الاربعین از کربلای معلی، مسئول شورای راهبری بانوان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، دربازدید از تعدادی ازموکب های ایرانی درکربلای معلی از بخش ویژه بانوان این موکب ها بازدید و با زائران ایرانی و مسئولین این بخش ها گفتگوکرد.

دکتر لاله افتخاری با حضور درموکب استان قم، در بیان مجموعه فعالیت های شورای راهبری بانوان اظهار داشت: شورای راهبری بانوان اربعین با حضور اساتید برتر از حوزه و دانشگاه و مبلغین مسلط به زبان های مختلف، در حوزه های اعتقادی، معرفتی، احکام، پاسخگویی به شبهات، مشاوره و... به بانوان زائر در شهرهای زیارتی و مسیر پیاده روی اربعین خدمات ارائه می دهد.

بر پایه این گزارش ، طبق هماهنگی صورت گرفته با مسئولین موکب استان قم، تعدادی از مبلغین اعزامی در این موکب مشغول به فعالیت اند.

افتخاری همچنین با حضور درموکب احمد بن موسی(ع) ازاستان فارس که ظرفیت گنجایش هزاران بانوی زائررا دارد، از بخش های مختلف این موکب بازدید کرد و با زائران ایرانی به گفتگو نشست.

تیم درمانی وپزشکی موکب احمد بن موسی، با استفاده ازپزشکان مجرب استان فارس و تیم درمانی خانم در حال خدمت رسانی بهداشتی و درمانی به بانوان زائر اربعین است.

بخش ویژه کودکان و خیاطی از دیگر بخش های ویژه بانوان در موکب احمد بن موسی(ع) است.

بانوان زائر در گفتگو با مسئول شورای راهبری بانوان از دغدغه ها، برخی  مشکلات و نیازمندی های خود سخن گفتند.

موکب کریمه اهل بیت(س) نیز از دیگر موکب هایی بود که مسئول شورای راهبری بانوان ضمن بازدید از آن ازفعالیت ها و اقدامات صورت گرفته برای استقبال از بانوان زائر مطلع شد.