شنبه 1 اردیبهشت 1403

28 آبان 1395

عبدالرحیم ساداتی فر: شاهد برنامه ریزی بهتری درسفر زائران اربعین هستیم

سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف گفت: میزبانان عراقی با آنچه درتوان دارند تلاش می کنند به خوبی از زائران اربعین حسینی استقبال کنند.


عبدالرحیم ساداتی فر، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف درگفت وگو با خبرنگار اعزامی الاربعین از افزایش آمار حضور زائران ایرانی ایام اربعین حسینی دراین شهر خبر داد و گفت: با توجه به اطلاع رسانی های صورت گرفته شاهد مدیریت و برنامه ریزی بهتری درسفر زائران به عراق هستیم.

وی حضورگسترده زائران ایرانی را نشاندهنده عشق و علاقه وافرمردم به اهل بیت علیهم السلام دانست و افزود: امسال دست اندرکاران فعالیت های مردمی و نهادها و مراکز غیر مردمی حضور پرررنگ تر و هماهنگ تری در خدمات رسانی به زائران حسینی دارند.

ساداتی فربا بیان اینکه با وجود تبلیغات تخریبی دشمنان نه تنها ازحضورمیلیونی زائران اربعین کاسته نشده بلکه افزایش هم یافته است، گفت: میزبانان عراقی با آنچه درتوان دارند تلاش می کنند به خوبی از زائران اربعین استقبال کنند.

وی از آمادگی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در نجف اشرف برای انجام کارهای کنسولی به زائران خبر داد و افزود: خوشبختانه در روزهای گذشته زائران دچار مشکل جدی نشده اند.

وی افرود: در صورتی که برای برخی از زائران ایرانی در نجف اشرف مشکلی پیش بیایید؛ با مقامات عراقی هماهنگی های لازم را انجام داده ایم تا موضوع به کنسولگری منتقل شود.