جمعه 31 فروردین 1403

27 آبان 1395

زیارت نیابتی اربعین حسینی توسط زائرین حرم حسینی انجام می شود

دبیر شورای راهبری فعالیت‌های قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین حسینی، از برگزاری پویش ملی «شوق وصال» ویژه دلدادگان و شیفتگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که موفق به حضور در پیاده روی اربعین نشدند، خبر داد.


حسن محمدی با اعلام این مطلب به اهداف برگزاری پویش «شوق وصال» اشاره و تصریح کرد: علاقه مندان به حضور دراین پویش، می‌توانند به نیت سلامتی زائرین حرم حسینی، سوره فجر را تلاوت و با ارسال عدد 5 به شماره سامانه پیامکی 30008961 در این طرح مشارکت کنند، تا حاضران در مراسم اربعین حسینی، به نیابت از این عزیزان، زیارت اربعین را به جای آورند.

وی با بیان اینکه بسیاری ازعاشقان حضرت سیدالشهدا (ع) و زیارت اربعین سید و سالار شهیدان، امسال شرایط حضور در این همایش باشکوه را نداشتند، تصریح کرد: در پویش ملی «شوق وصال» حاضرین در مراسم پیاده روی اربعین، به نیابت از افرادی که نامشان در سامانه پیامکی ثبت شده است، زیارت اربعین حضرت ثارالله (ع) را در روز اربعین به جا خواهند آورد و نایب الزیاره سایر مشتاقان و شیفتگان حسینی خواهند بود.

گفتنی است، علاقه مندان برای مشارکت در این پویش ملی، می‌توانند هشتگ «#شوق_وصال» را در صفحات شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی به اشتراک بگذارند