سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

27 آبان 1395

حجت الاسلام و المسلمين میرباقری : همه حقانیت و اسرار قرآن در سینه حضرت امیر قرار دارد

سخنران كميته آموزش و فرهنگي اربعين با اشاره به ویژگی های شخصیت امام علی (ع) تصریح کرد: منشاء اسرار قرآن در سینه امیرمومنان حضرت علی (ع) است.


به گزارش خبرنگار اعزامی الاربعین، حجت الاسلام و المسلمين میرباقری عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع هزاران زائر ایرانی در نجف اشرف اظهار داشت: همه حقانیت و اصرار قرآن در سینه شخصیتی است که باریتعالی علم آن را در درونش قرار داده است.

سخنران كميته آموزشی و فرهنگي اربعين افزود: منشا این علم بی پایان در وجود نورانی امیرمومنان است به همین دلیل است که می گویند: علی مع الحق و الحق مع العلی.

نماینده مردم استان البرز درمجلس خبرگان رهبری با تاکید براینکه برتعلیم و فراگیری قرآن بسیار توصیه شده است، اظهار داشت: قرآن سرچشمه حیات است و همه اصرار و حقایق این کتاب آسمانی نیز در وجود مبارک حضرت علی (ع) قرار داده شده است.

وی با اشاره به اینکه مومن برای رسیدن به درجات کمال ایمان باید مقام نورانیت حضرت امیر را بشناسد، تصریح کرد: لازم است ما این سیمای نورانی را به خوبی بشناسیم و به آن ایمان بیاوریم.

وی ادامه داد: وقتی کسی به مقام معرفت رسید و حضرت علی (ع) و مقام او را شناخت همه عالم را می بنید؛ زیرا همه عالم آیات و نشانه های پروردگار هستند.

سخنران معرفت و محبت امیرمنان را نعمت بسیار بزرگی دانست که باید همیشه قدردان آن باشیم چرا که این سرمایه و نعمت غیرقابل شمارش است.

وی افزود: بهترین شیوه شکرگزاری این است که پیروحضرت امیرمومنان باشیم و اگر چنین شود از ابرار خواهیم شد.