جمعه 7 اردیبهشت 1403

26 آبان 1395

اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی وارد روز سوم شد

اجرای طرح تکریم موکب داران عراقی با حضور حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی به نمایندگی از کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین وارد روز سوم شد.


به گزارش خبرنگار الاربعین، حجت الاسلام والمسلمین نجفی روحانی مسؤول نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در عراق به نمایندگی از کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین در رأس هیأتی برای روز سوم در موکب های عراقی حضور یافته و از مسئولان مواکب تقدیر و تشکر کرد.

وی در بازدید از مواکب و در دیدار موکب داران عراقی با ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب و اعلام تقدیر ایشان از اقدام بی نظیر مرجعیت، ملت و موکب داران عراقی برای برپایی باشکوه مراسم پیاده روی اربعین، گفت: تمام دنیا در تعجب هستند که چطور مردم عراق اینگونه زائران اربعین حسینی را مورد مهمان نوازی قرار می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین نجفی برای مردم عراق توفیق و برای این کشور امنیت و آرامش را در سایه مرجعیت دینی از خدا مسألت کرد و اظهار داشت: ان شاء الله تمام محبین اهل بیت (ع) و کشورهای شیعه  با هم متحد شوند و با اتحاد هرچه بیشتر در مقابل دشمنان خدا بایستند.

وی همچنین از جوانانی که در موکب ها به خدمتگزاری مشغولند و در دفاع از حرم های مطهر و عتبات عالیات مجاهدت می کنند تشکر کرد و با بیان اینکه خدمتگزاری به زائران حسینی (ع) موجب خشم داعش و تکفیری ها شده است، پیروزی بر دشمنان اسلام برای رزمندگان مدافع حرم از خدای متعال خواستار شد.