پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

26 آبان 1395

توسط کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین صورت گرفت؛ تکریم از بیش از 50 موکب دارعراقی در نجف اشرف

حجت الاسلام علم الهدی خطاب با اهداي بسته هاي معنوي به موکب داران عراقی اظهارداشت: خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین(ع) افتخار بزرگی است.


به گزارش خبرنگار اعزامی الاربعین، حجت الاسلام والمسلمین سیدجعفر علم الهدی،  نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف به همراه هیئتی از کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین از بیش از50 موکب دارعراقی در مسیر نجف به کربلا تقدیر و از آنها تکریم کرد.

براساس این گزارش، شباب بدرالهواشیم، جوانان حضرت علی اکبر، جوانان طوعه، شبیه الحسینی، خدام الزهرا، جوانان اهل بیت، جوانان کرم الحسن و الحسین، جابر انصای، ابوخیم، امام سجاد، موکب دیوانگان حضرت رقیه(س)، مرکز فرهنگی شهید محراب، اولاد محمدبن حنفیه و حضرت فاطمه زهرا(س) از جمله موکب های عزاداری سرور و سالار شهیدان بودند که حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی از سوی ستاد فرهنگی و آموزشی اربعین، از مدیران این موکب ها تکریم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی در دیدار با موکب داران عراقی، گفت: خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) افتخار بزرگی است که نصیب هرکسی نمی شود.

وی یک جلد کلام الله مجید را به همراه یک بسته فرهنگی به موکب داران تقدیم کرد و ادامه داد: ارزش معنوی کار شما به قدری زیاد است که هرگز فراموش نخواهد شد و این کار در دنیا و آخرت برای شما برکات فراوانی را خواهد داشت.

نماینده بعثه مقام معظم رهبری در نجف اشرف، ضمن ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب اسلامی به موکب داران عراقی گفت: همان گونه که امام خامنه ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی به رزمندگان عراقی فرموده اند، مردم ایران به ملت عراق عشق و ارادت خاصی دارند و امیدورایم این ارتباط همیشه پایدار بماند.

همچنین موکب داران عراقی ضمن تقدیر و تشکر از اجرای طرح تکریم کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین اعلام کردند: ملت عراق همیشه با عشق وارادت درونی به زائران و عزاداران حضرت سیدالشهدا خدمت رسانی می کنند و برای آن ها زائرایرانی و عراقی فرقی ندارد و همه را زائر حسینی می دانند و با تمام وجود این خدمت را انجام می دهند.