پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

23 آبان 1395

بازدید نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه ارومیه ازموکب انصارالحسین (ع) در مهران

بازدید نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه وجمعی ازمدیران کل استان ازموکب انصارالحسین (ع) در مهران


به گزارش خبرنگار الاربعین؛نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی بعد از ظهر (شنبه 22 آبان ) از موکب انصارالحسین (ع) استان آذربایجان غربی در مهران بازدید و از نزدیک در جریان نحوه پذیرایی از زائرین اربعین حسینی قرار گرفت.
امام جمعه ارومیه دراین بازدید که مدیران کل ادارت فرهنگ وارشاد اسلامی ، اوقاف و امور خیریه و حج وزیارت آذربایجان غربی ، ایشان را همراهی می کردند با بیان اینکه اینجا هیچ به غیر عشق دلیل حضور نیست و هیچ به جز شوق آقای شهیدان سبب بودن و خادمی اهل بیت (س) نمی شود افزود : استان آذربایجان غربی همپای سایر نقاط کشور در راستای تکریم و تعظیم وپذیرایی از زوار اربعین حسینی همچون مردم شیعه و مسلمان عراق اقدامات خوبی انجام داده است.
وی تصریح کرد: از مدتها قبل مقدمات پذیرایی و تکریم از زائران در سطح استان آذربایجان غربی با مسئولان ارشد استانی در چندین جلسه برنامه ریزی شد تامردم حسینی وولایت مدار استان ارادت خود را به اهل بیت (ع) نشان دهند .
امام جمعه ارومیه ضمن تقدیر و تشکر از خادمین موکب در جریان این بازدید بر خدمات مطلوب به زائرین اربعین تاکید کرد.
همچنین در این بازدید مدیرکل حج وزیارت آذربایجان غربی ضمن حضور شبانه روزی در موکب و همراهی خادمین موکب اظهار داشتند : آذربایجان غربی از سال گذشته با استقرار یک موکب در داخل عراق ودر سه راهی بطحا ناصریه در مسیر زائران ورودی از مرز شلمچه و امسال نیز با تاکید ستاد اربعین استانی برای اولین بار در شهرمهران با ایجاد موکب انصارالحسین (ع) در پذیرائی از زائران اربعین حسینی سنگ تمام خواهد گذاشت .

در این بازدید محمد حسین آرام فر مسئول موکب انصارالحسین (ع) گزارش کاملی از نحوه خدمات رسانی ، اسکان و تغذیه زائران پیاده اربعین را ارائه نمودند.