جمعه 31 فروردین 1403

19 آبان 1395

خدمت‌رساني گسترده نيروهاي مردمي سيستان و بلوچستان به زوار پاكستاني‌

فرمانده سپاه ميرجاوه گفت: گروه‌هاي بسيجي و مردمي به كمك دستگاه‌ها و ارگان‌هاي دولتي با حضور در موكب "امام خميني(ره)" در منطقه صفر مرزي شهرستان ميرجاوه مشغول خدمت‌رساني به زوار پاكستاني اربعين حسيني هستند.


عليرضا كرد در گفت‌وگوي خبري اظهار داشت: عشق به سالار شهيدان موجي از محبت و ارادت را قلب‌هاي مردم آزاده جهان ايجاد كرده كه موجب شده با ترك خانه و زندگي روزمره، با حضور در راهپيمايي عظيم اربعين حماسه‌اي بي‌نظير خلق كنند.

فرمانده سپاه ميرجاوه گفت: موكب اربعين توسط سپاه شهرستان ميرجاوه به منظور خدمات‌رساني بهتر به زائرين پاكستاني امام حسين(ع) كه به مناسبت اربعين از طريق مرز ميرجاوه وارد كشور مي‌شوند تا از اين طريق راهي سفر معنوي كربلاي معلي شوند، در پايانه مرزي مستقر شده است.

كرد خاطرنشان كرد: اين موكب از 11 آبان‌ماه براي ارائه خدمات فرهنگي، پذيرايي، استراحت و اسكان موقت زائرين پاكستاني امام حسين (ع) در محل پايانه مرزي ميرجاوه مستقر شده است.

وي اظهار داشت: در حال حاضر گروه‌هاي بسيجي و مردمي به كمك دستگاه‌ها و ارگان‌هاي دولتي با حضور در موكب "امام خميني(ره)" كه توسط خود بسيجيان و مردم خير و عشاق اباعبدالله الحسين(ع) در منطقه صفر مرزي شهرستان ميرجاوه برپا شده، مشغول خدمت‌رساني و پذيرايي از زائرين پاكستاني هستند.

كرد عنوان كرد: نحوه اسكان زائرين در منطقه مرزي به صورت موقتي است و در همين مدت زمان كوتاه خدماتي مانند توزيع محصولات فرهنگي و مذهبي، پذيرايي با چاي، شيريني، ناهار و شام به آنها ارائه مي‌شود و ارائه اين خدمات تا آخرين نفراتي كه به منظور زيارت وارد كشور شوند ادامه دارد.

وي افزود: همچنين پس از پايان همايش پياده‌روي اربعين، براي خدمت‌رساني به زائرين پاكستاني در مسير بازگشت به كشورشان اين موكب خدمت‌رساني پابرجاست و اين عزيزان را به كشور پاكستان بدرقه خواهيم كرد.

فرمانده سپاه ميرجاوه خاطر نشان كرد: مهم‌ترين هدف خادمين حاضر در موكب "امام خميني(ره)" شهرستان ميرجاوه استقبال گرم از زائرين حسيني پاكستاني اربعين است و اقدامات انجام شده در اين موكب با اين هدف و برنامه‌ريزي شده است.

وي در ضمن تشكر از خادمان بسيجي داوطلب مستقر در موكب مرزي ميرجاوه، گفت: از همه افرادي كه علاقه‌مند شركت در برنامه‌هاي استقبال و پذيرايي از زائرين پاكستاني هستند دعوت مي‌كنيم به عنوان خادم در اين موكب حضور پيدا كنند.