پنج شنبه 9 فروردین 1403

18 آبان 1395

پايانه مرزي شلمچه؛ اولويت تردد زائران اربعين حسيني(ع)

جانشين فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به دسترسي هاي زميني، هوايي و ريلي، گفت: با وجود جاده هاي جايگزين، زائران اربعين حسيني(ع) مرز شلمچه را براي تردد خود انتخاب کنند.


به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "اسکندر مومني" ظهر امروز در بازديد از پايانه مرزي شلمچه، گفت: در بازديد از اين پايانه، شاهد نظم و انضباط خوبي که با همکاري زائران عزيز به وجود آمده، بوديم.

جانشين فرمانده ناجا به آمادگي کليه بخش هاي نيروي انتظامي و نيز دستگاه هاي مستقر در پايانه مرزي شلمچه اشاره و بيان کرد: در سايه تعامل و هماهنگي ميان ناجا و دستگاه هاي مربوطه، امروز شاهد ترافيک روان در مسيرهاي منتهي به مرز شلمچه هستيم.

سردار مومني با اشاره به تردد روان حجم عظيمي از زائران در داخل پايانه مرزي شلمچه، گفت: از هفته گذشته تا کنون، شاهد خروج حدود 250 هزار زائر از مرزهاي شلمچه، چزابه و مهران بوديم که اين ميزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، 110 درصد افزايش داشته است.

وي با بيان اينکه از ابتداي آبان ماه سال جاري تاکنون، 600 هزار گذرنامه صادر شده است، خاطرنشان کرد: اين ميزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، حدود 64 درصد افزايش داشته است.

 

جانشين فرمانده ناجا، با توجه به دسترسي هاي زميني، هوايي، ريلي و نيز وجود جاده هاي جايگزين، از زائران اربعين حسيني(ع) خواست با توجه به اينکه مرز شلمچه دسترسي هاي بهتري نسبت به دو مرز ديگر دارد،اين پايانه را  اولويت عبور خود انتخاب کنند.

 

سردار مومني در خاتمه گفت: در اين ايام همه چيز در اختيار زائران اربعين حسيني(ع) است و همه دستگاه ها از جمله نيروي انتظامي در همه بخش ها به خصوص انتظامي، مرزباني، گذرنامه و راهنمايي و رانندگي در خدمت زائران عزيز هستند.