جمعه 7 اردیبهشت 1403

17 آبان 1395

برگزاری چهارمين جلسه ستاد اربعين استان آذربايجان غربي

چهارمين جلسه ستاد اربعين استان آذربايجان غربي صبح امروز در دفتر نماينده محترم و لي فقيه در استان و امام جمعه اروميه برگزار شد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، چهارمين جلسه ستاد اربعين استان آذربايجان غربي صبح امروز در دفتر نماينده محترم و لي فقيه در استان و امام جمعه اروميه برگزار شد.
در اين جلسه كميته هاي مختلف ستاد گزارشي از فعاليت هاي خويش ارائه نمودند و مسائل و مشكلات روند اجراي برخي برنامه ها بررسي و تصميمات لازم اتخاذ شد.
عباسي كارشناس دفتر نمايندگي بعثه رهبري در استان و نماينده كميته فرهنگي و آموزشي از اجرايي شدن  20 مصوبه  اين كميته خبر داد و افزود در حال حاضر فعاليت هاي آموزشي براي زائرين اربعين از طريق صدا و سما و همايش هاي آموزش محور در شهرستان هاي استان در حال برگزاري.
در پايان جلسه حجت الاسلام قريشي نماينده ولي فقيه در استان‌آذربايجان غربي و امام جمعه اروميه بر اين موضوع تأكيد نمودند كه تمامي تلاش اعضاء ستاد به شرط اخلاص كه قطعاً‌ ساري و جاري است، مورد مقبول درگاه الهي خواهد بود و در زيارت تك تك زائرين سهيم خواهيد بود.
ايشان افزودند نمايشگاه عكسي كه ديروز افتتاح شد بسيار اثرگذار است لذا  مسابقه عكسي در استان برگزار شود و نتايج آن در سال آتي در قالب نمايشگاهي برگزار گردد، تا لحظات بيشتري از اين حركت فرهنگي ثبت گردد.