پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

14 آبان 1395

پذیرش زائران پاکستانی در زائر سرای امام رضا(ع) برای مردم زاهدان افتخار است

پذیرش و اسکان زائران پاکستانی در زائر سرای امام رضا(ع) برای مردم زاهدان افتخار است.


مجتبی خانجانی فرماندار زاهدان، در آستانه فرا رسیدن اربعین حسینی،از روند خدمات رسانی به زائران پاکستانی در زائر سرای امام رضا علیه السلام بازدید کرد.

در این بازدید حجت السلام اسماعیل تدینی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان و حجت الاسلام هاشم رعنایی، فرماندار را همراهی می کردند.
 
فرماندار زاهدان در این بازدید از اینکه زائر سرای امام رضا علیه السلام میزبان زائران اربعین امام حسین خواهد بود ابراز خرسندی کرد و گفت: باید تمامی امکانات در اختیار زائران قرار گیرد تا آنان دغدغه ای برای تامین خورد و خوراک و اسکان خودشان نداشته باشند و با  گوله باری از خاطر استان را ترک کند.

خانجانی گفت: در راستای خرید تسهیلات و تمعیدات لازم برای رفاه حال زائران اربعین حسینی مبلغ 30 میلیون ریال کمک نقدی به زائر سرای امام رضا علیه السلام پرداخت شده است که امیداوریم با این کمک شاهد افزایش خدمات رفاهی و امکانات برای زوار خارج کشور باشیم.

گفتنی است، زائر سرای امام رضا علیه السلام زاهدان با ظرفیت 7 هزار نفر و داشتن 23 اتاق و 4 تخت خواب با فاصله کمتر از 100کیلومتر از مرز کشور پاکستان هر ساله میزبان خیل عظیمی از زائران دل شیفته عتبات عالیات است که در بدو ورود به کشور  در این موقوفه حضور می‌یابند و تجدید قوا می‌کنند.