جمعه 10 فروردین 1403

11 آبان 1395

مدير عامل صندوق قرض الحسنه دانشجويان ايران اعلام كرد اعطاي وام دانشجويي خارج از نوبت به متقاضيان سفر به اربعين

مدير عامل صندوق قرض الحسنه دانشجويان ايران گفت: وام دانشجويان عازم سفر اربعين خارج از نوبت پرداخت مي شود.


غلامعلي نيستاني در گفت‌وگو با ايسنا، با اعلام اين مطلب گفت: صندوق قرض الحسنه دانشجويان افتخار آن را دارد تا با پرداخت وام دانشجويي، شرايط حضور دانشجويان را در مراسم پياده روي اربعين حسيني فراهم آورد.

مدير عامل صندوق قرض الحسنه دانشجويان ايران ميزان وام پرداختي به دانشجويان متقاضي را 10 ميليون ريال اعلام كرد و گفت:دانشجوياني كه از اداره آموزش دانشگاه خود تاييديه دريافت كرده باشند و بهمراه مدارك لازم به صندوق قرض الحسنه دانشجويان تحويل دهند، براي دريافت وام نياز به ضامن نخواهند داشت.

نيستاني در ادامه ضمن اشاره به اهميت ترويج مسئوليت پذيري اجتماعي و مشاركت مدني در جامعه دانشگاهي تاكيد كرد: نيكوكاران و خيرين جامعه دانشگاهي كه تمايل به سرمايه گذاري در امور خيريه را دارند مي‌توانند با سرمايه گذاري در اين صندوق امكان استفاده دانشجويان متقاضي وام سفر اربعين را فراهم آورند. كما اينكه يك بانوي نيكوكار ساكن منطقه شميران چندي پيش با مراجعه به صندوق قرض الحسنه دانشجويان مقداري از پول خود را به عنوان وديعه به صندوق سپرد تا به عنوان وام در اختيار دانشجويان متقاضي سفر اربعين قرار گيرد.

وي با تكريم تلاش‌هاي مسئولان جهاددانشگاهي واحد خواجه نصيرالدين طوسي براي برپايي موكب در جاده نجف به كربلا، توفيق زيارت امام حسين در اربعين را از بركات الهي برشمرد و گفت: با توجه به روايت معصوم (ع) در كامل الزيارات؛ بر زيارت امام حسين عليه السلام دوبار در سال تاكيد شده است و هركس نتواند برود مي تواند هزينه سفر برادران مومن را كه توانايي مالي ندارند بدهد تا آنها بروند كه در راه امام حسين (ع) هر هزينه‌اي بشود خداوند چندين برابرش را در رزق و روزي او جبران مي نمايد.