شنبه 8 اردیبهشت 1403

10 آبان 1395

فرصتهایی با پای پیاده: "نوآوری در اربعین"

"نوآوری در اربعین" رویدادی است نوآورانه، کارآفرینانه و استارتاپی که به آماده سازی محصولات، خلاقیت ها و نوآوریها برای ارائه در پیاده روی اربعین امسال کمک می کند..


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الا ربعین، فرصتهایی با پای پیاده: "نوآوری در اربعین" رویدادی است نوآورانه، کارآفرینانه و استارتاپی که به آماده سازی محصولات، خلاقیت ها و نوآوریها برای ارائه در پیاده روی اربعین امسال کمک می کند..
شتابدهنده "شفق" در راستای ترکیب نوآوری و دانش با فعالیتها و محصولات فرهنگی-مذهبی، این بار با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و حمایت ستاد اربعین سازمان حج و زیارت، مرکز کارآفرینی دانشگاه شریف، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز رشد و شکوفایی فناوریها و هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی، مجموعه های فرهنگی سرچشمه و موج و سایر مجموعه های همراه رویدادی جدید و خلاقانه را برگزار می کند.
ثبت نام و شرکت برای عموم علاقمندان به پیاده روی اربعین، خلاقان و ایده پردازان فرهنگی و صاحبان محصولات و خدمات فرهنگی آزاد است.
در طول این دو روز رویداد، می کوشیم ایده ها یا محصولات فرهنگی شرکت کنندگان را برای ارائه هر چه بهتر در اربعین امسال آماده کنیم تا نوآورانه تر بتوانند پاسخگوی نیازهای شرکت کنندگان آیین بزرگ اربعین باشند.
فردای برگزاری رویداد (شنبه عصر)، اختتامیه ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد. در این اختتامیه تیمهای اول تا سوم معرفی می شوند تا از جوایز 50ملیون ریالی، 30ملیون ریالی و 20ملیون ریالی بهره مند شوند. ضمنا حامیان برنامه از سایر تیمهای موفق نیز برای به ثمر نشاندن محصولاتشان حمایت خواهند کرد.