جمعه 31 فروردین 1403

10 آبان 1395

در فرهنگسرای بهمن؛ همایش توجیهی آموزشی پیاده روی اربعین برگزار می شود

همایش بین المللی توجیهی آموزشی خادمان پیاده روی اربعین سرورو سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفای ایشان در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین به نقل از روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 و فرهنگسرای بهمن؛ در این همایش که عصر روز پنج شنبه سیزدهم آبان از ساعت 14 تا 17 با عنوان «بیا تا برویم»در مرکز همایش های بین المللی برگزار می شود، جمعی از اعضای هیأت های مذهبی، خادمین و زائران پیاده روی اربعین حسینی(ع) و مسئولین فرهنگی حضور خواهند داشت.
سخنرانی دکتر محسن اسماعیلی عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون آداب و فضیلت زیارت اربعین، سخنرانی استاد عرفان فکری با موضوع اصول پیاده روی و گام برداری و بایدها و نبایدهای تجهیزات سفر، شعر خوانی صابر خراسانی و مرثیه سرایی مداحان اهل بیت(ع) به همراه ذکر مصیبت های واقعه عظیم عاشورا از جمله بخش های اصلی این همایش در نخستین فرهنگسرای پایتخت است.
شهرداری تهران، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ستاد اربعین، مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره)، حوزه نمایندگی ولی فقیه در امور حج و زیارت، قرارگاه فرهنگی شهید احمدلو در برگزاری این مراسم با فرهنگسرای بهمن مشارکت دارند.
علاقه مندان برای شرکت در این همایش توجیهی آموزشی می توانند در تاریخ مذکور به مرکز همایش های بین المللی شهید آوینی فرهنگسرای بهمن به نشانی میدان راه آهن، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55058892 تماس بگیرند.