چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

07 آبان 1395

مدیر کل اخبار داخلی صدا و سیما: باید ببینیم که از نگاه رسانه ای ما چقدر توانسته ایم عظمت اربعین را به جهان نشان دهیم و از این فضا استفاده کنیم.

مدیر کل اخبار داخلی صدا و سیما درهمایش یاوران رسانه‌ای اربعین گفت: با توجه به شرایط منطقه ای و نیز فضای خاص کشور عراق، باید مراقب تحرکات و توطئه دشمن باشیم و مراقب باشیم که حرکتی برخلاف مسیر وحدت ایجاد نشود.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، مدیر کل اخبار داخلی صدا و سیما درهمایش یاوران رسانه‌ای اربعین گفت: با توجه به شرایط منطقه ای و نیز فضای خاص کشور عراق، باید مراقب تحرکات و توطئه دشمن باشیم و مراقب باشیم که حرکتی برخلاف مسیر وحدت ایجاد نشود.
موسوی  در همایش یاوران رسانه‌ای اربعین که  دیروز در مجتمع یاوران مهدی جمکران برگزارشد، گفت:در حال حاضر کمتیه اطلاع رسانی متشکل از ده کارگروه در خبرگزاری ها، سایت ها و روزنامه ها و نیز با حضور سازمان و وزارت ارتباطات وفرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است.البته مهم ترین بخش محتواست و این که ما بتوانیم اهداف و ابعاد حرکت عظیم اربعین را به دنیا نشان دهیم.

وی افزود: امسال برنامه های متنوع و گسترده ای برای پوشش اخبار در رسانه ملی تدارک دیده شده است و با توجه به شرایط منطقه ای و نیز فضای خاص کشور عراق، باید مراقب تحرکات و توطئه دشمن باشیم و مراقب باشیم که حرکتی برخلاف مسیر وحدت ایجاد نشود.
مدیر کل اخبار داخلی صدا و سیما  با بیان این که کل امکانات سازمان صدا و سیما هماهنگ و بسیج شده است گفت: باید ببینیم که از نگاه رسانه ای ما چقدر توانسته ایم عظمت اربعین را به جهان نشان دهیم و از این فضا استفاده کنیم.
وی با بیان این که برنامه اربعین در شبکه های صدا و سیما به صورت زنده پخش خواهد شد افزود: بیش از ۶۰ کشور جهان تمایل به نمایش این تصاویر دارند، از سویی رسانه های عربی نیز به شدت در حال فعالیت هستند، ما باید امسال با زاویه نگاه جدیدی به سراغ اربعین برویم
موسوی گفت: تصاویر زنده یک بخش است و باید لایه های درونی را نیز آماده کنیم و با تحقیق و برنامه ریزی خوب، اثرگذاری لازم داشته باشیم ؛ امسال رادیو اربعین از اول آبان راه اندازی شده است؛ باید بتوانیم از حداکثر ظرفیت استفاده کنیم.
وی یادآوری کرد: از توان اتحادیه رادیو و تلویزیون کشورهای اسلامی در داخل عراق استفاده می کنیم.