شنبه 8 اردیبهشت 1403

04 آبان 1395

شبكه هاي دو و سه سيما ركوردار برنامه‌هاي مناسبتي اربعين

مسئول برنامه‌هاي سيما در ستاد اربعين گفت: به مناسبت اربعين حسيني، شبكه‌هاي مختلف سيما برنامه‌هاي متنوع تبييني، تبليغي و ارشادي با محوريت اربعين پخش مي‌كنند.


علي اصغر پور محمدي در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار خبرگزاري صدا و سيما افزود: تقريباً همه شبكه هاي تلويزيوني برنامه هاي خود را براي مناسبت اربعين ارائه داده اند و برنامه هاي مناسبتي اربعين مشخص شده است.

وي گفت: بيشترين حجم برنامه هاي مناسبتي اربعين به ترتيب مربوط به شبكه هاي دو، سه و يك سيماست و نخستين برنامه اي كه قرار ‌است پخش شود برنامه مغناطيس از شبكه دو سيماست كه در همين روزها پخش آن آغاز خواهد شد.

مدير شبكه سه سيما افزود: شبكه هاي دو و سه سيما مسئوليت پوشش راهپيمايي بزرگ اربعين را از مسيرهاي جداگانه بر عهده دارند كه از ابتداي ماه صفر برنامه هاي خود را به صورت زنده يا توليدي روي آنتن مي برند.

پور محمدي با اشاره به مستندهاي ساخته شده به مناسبت بزرگترين اجتماع مردمي جهان گفت: علاوه بر برنامه هاي تبييني، تبليغي و ارشادي شبكه هاي مختلف سيما، مستندهاي خوبي هم ساخته شده كه در اين مناسبت از تلويزيون پخش خواهد شد.

وي افزود: حجم برنامه هاي سيما به قدري زياد است كه به زودي جلسه اي براي تعديل برنامه ها برگزار مي كنيم و اميدواريم با هر چه بهتر برگزار شدن راهپيمايي اربعين ما هم بتوانيم برنامه هاي بهتري را تقديم مردم كنيم.