چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

04 آبان 1395

نخستین گردهمایی یک روزه یاوران رسانه ای اربعین در قم برگزار می شود

گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین، روز پنجشنبه در مجتمع یاوران مهدی(عج) جنب مسجد مقدس جمکران آغاز به کار می کند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، نخستین گردهمایی یک روزه یاوران رسانه ای اربعین در قم برگزار می شود
دکتر «محمدرضا خوشرو» مسئول کارگروه فضای مجازی و رسانه کمیته فرهنگی آموزش در گفت و گو با پایگاه الاربعین از برگزاری گردهمایی یک روزه یاوران رسانه ای اربعین در قم خبر داد و گفت: کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین با هدف شناسایی و تشکیل شبکه ارتباطی میان فعال های رسانه های در عرصه های گوناگون اطلاع رسانی، هم چنین برای  ایجاد همگرایی، هماهنگی، ابلاغ سیاست‌های فرهنگی و رسانه‌ای ستاد مرکزی اربعین کشور اقدام به برگزاری نخستین گردهمایی «یاوران رسانه ای اربعین» می کند.
مسئول گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین افزود: در این همایش یک روزه از حضور و بیانات صاحب نظران و اندیشمندان و مسئولان ستاد مرکزی اربعین بهره مند خواهیم شد.
وی افزود در ادامه این گردهمائی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین کارگاه های آموزشی در چهاربخش مستندسازی، عکاسی، خبرنگاری و شبکه های اجتماعی را با حضور اساتیدی چون حسن شمشادی، علی خامنه، سهیل کریمی، روح الله کرمی راد، محمد حسین پیشاهنگ و... با هدف ابلاغ راهبردها، سیاست‌ها و باید و نبایدهای رسانه‌ای اربعین سال ۹۵ ویژه فعالان عرصه رسانه‌ای برگزار می کند.
وی تصریح کرد: شناسایی فعالان عرصه رسانه ای از یک ماه گذشته و با استفاده از فراخوان اینترنتی بود که طی آن  400 نفر از فعالان این حوزه ها ثبت نام و برای گذراندن این دوره آموزشی دعوت شدند.
خوشرو گفت: این گردهمایی از ساعت 8صبح پنجشنبه 6 آبان ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) جنب مسجد مقدس جمکران آغاز به کار می کند و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.