جمعه 7 اردیبهشت 1403

02 آبان 1395

نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در استان های سراسر کشور برگزار می شود

جانشین شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، در نخستین نشست مشترک نمایندگان استانی آن شورا، از برگزاری اجتماع ملی زائرین اربعین در 14 آبان ماه خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین،  جانشین شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، در نخستین نشست مشترک نمایندگان استانی آن شورا، از برگزاری اجتماع ملی زائرین اربعین  در 14 آبان ماه خبر داد.

"مجید منعمی"، گفت:  نمایندگان شورای راهبری جوانان در کمیته فرهنگی و آموزشی استان های سراسر کشور، ضمن ارائه گزارش اقدامات صورت پذیرفته در راستای برگزاری نخستین اجتماع ملی زائرین اربعین، به منظور هر چه بهتر برگزار شدن آن برنامه، به بحث و تبادل نظر پیرامون این موضوع پرداختند.

وی در ادامه اظهار داشت: این اجتماع به همت شورای راهبری جوانان کمیته فرهنگی آموزشی ستاد مرکزی اربعین و با هدف آماده سازی هر چه بیشتر فضای کشور و توجه دادن افکار عمومی به مراسم اربعین حسینی  و همچنین بستر سازی برای تولید ادبیات مشترک، جهت معرفی ظرفیت های تمدنی اربعین در سطح ملی و نیز تبیین شعار اربعین امسال، برگزار خواهد شد.

منعمی در پایان با اشاره به شعار «انی احامی ابدا عن دینی» که به عنوان شعار اربعین امسال انتخاب گردیده است، این اجتماع را میثاقی مشترک و ملی در جهت تحقق آن شعار دانست.

  یاد آور می شود اجتماع ملی زائرین اربعین حسینی در تاریخ 14 آبان ماه در استان های سراسر کشور برگزار خواهد شد.