شنبه 8 اردیبهشت 1403

28 مهر 1395

برگزاری پنجمین جلسه ستاد اربعین استان مازندران

برگزاری پنجمین جلسه استانی ستاد اربعین مازندران در استانداری مازندران به ریاست دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار وحضور اعضای ستاد


به گزارش پايگاه اطلاع رساني الاربعین از مازندران، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران، در اين جلسه از برگزاري تجمع زائران اربعين حسيني در 14 آبان ماه جاري در مركز استان خبر داد و اظهار داشت: از اين فرصت براي تبيين بهينه اهداف همايش اربعين و ايجاد شور حسيني در ميان زائران و مشتاقان آل الله بهره گيري شود.

عليرضا يونسي رستمي، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران در جلسه ستاد مديريت و ساماندهي زائرين اربعين حسيني استان با اشاره به اين كه اربعين، بزرگ ترين همايش سياسي، اجتماعي، فرهنگي و ديني ماست، ياد آور شد: مردم ايران اسلامي و عاشقان حضرت امام حسين (ع) با شركت در اين گردهمايي عظيم، تبعيت خود را از دستورات الهي و آموزه هاي آن امام همام اعلام مي كنند كه در هيچ شرايطي زير بار ظلم نمي روند و هرگز دست از حمايت حق بر نخواهند داشت.
يونسي با بيان اين كه مردم والاي ما با حضور در اربعين حسيني، رخداد ديني، مذهبي و فرهنگي بزرگي را رقم مي زنند، گفت: براي تمامي امور احتمالي و نيازهاي زوار بويژه از سوي موكب داران، پيش بيني هاي لازم صورت گيرد.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار مازندران با اشاره به اين كه همايش اربعين حسيني يك اقدام ملي است و همه بايد بدور از مسايل صنفي چونان يد واحد در اين راستا اهتمام نمايند و نهايت همكاري را مبذول دارند، افزود: گردهمايي اربعين حسيني، يكي از بي بديل ترين تجمعات ديني و مذهبي است كه به وحدت ملي كمك مي كند.
وي از برگزاري تجمع زائران اربعين حسيني در 14 آبان ماه جاري در مركز استان خبر داد و اظهار داشت: از اين فرصت براي تبيين بهينه اهداف همايش اربعين و ايجاد شور حسيني در ميان زائران و مشتاقان آل الله بهره گيري شود.
معاون استاندار، تاكيد كرد: از ظرفيت شبكه هاي مجازي براي تنوير افكار عمومي، تبيين معرفت حسيني و اطلاع رساني بهنگام به زائران استفاده شود.
در اين جلسه مدير كل امنيتي و انتظامي استانداري و دبير ستاد مديريت و ساماندهي زائران اربعين حسيني و ديگر اعضاي اين ستاد به ارايه گزارش اقدامات و فعاليت هاي خود در اين راستا پرداختند.