جمعه 31 فروردین 1403

27 مهر 1395

در نشست خبری کارگروه تبلیغ و نماز کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین مطرح شد: اعزام 1100 مبلغ به مراسم اربعین / ثبت نام از 28 مهر ماه

1100 مبلغ با روش های تبلیغی متنوع از قبیل منبری، روایتگری، چند رسانه ای و .. اماده نشر معارف اسلامی و معارف اهل بیت به زائران هستند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین،  در ابتدای این نشست حجت الاسلام والسملمین دکتر احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین ضمن ارائه گزارشی از برنامه های این کمیته در مورد کارگروه تبلیغ و نماز و فعالیت های این کمیته توضیحاتی را ارائه دادند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و مسئول کارگروه تبلیغ و نماز ، ضمن خوش امدگویی به اصحاب رسانه و تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله حسین (ع) تجمع بزرگ اربعین را بزرگترین شعائر اسلامی در جهان خواندند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال 1100 مبلغ با روش های تبلیغی متفاوتی از قبیل منبری، روایتگری، چند رسانه ای و ..  اماده نشر معارف اسلامی و معارف اهل بیت به زائران هستند خاطرنشان کرد، از این تعداد نزدیک 100 نفر خواهران مبلغه هستند که در موکب های تخصصی ویژه خواهران مستقر خواهندشد.

ثبت نام از تاریخ 28 مهر ماه آغاز خواهد شد و لینک ثبت نام (فردا) از  طریق پرتال الاربعین ، سامانه  سازمان اوقاف و امور خیریه و سامانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم قرار خواهد گرفت.