چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

25 مهر 1395

از سوي موكب حضرت معصومه (س) صورت مي گيرد؛ بازديد از 3 هزار موكب در مسير پياده روي اربعين

دبيركل موكب حضرت معصومه(س) از ايجاد كانال تلگرامي مربوط به پياده روي اربعين حسيني و موكب ۱۰۸۰ حرم مطهر حضرت معصومه(س) و بازديد از ۳ هزار موكب در اين مسير خبر داد.


حجت الاسلام والمسلمين بهشتي پور دبير كل موكب حضرت معصومه(س) در پياده روي اربعين با اعلام اين خبر افزود: يكي از اقدامات مقدماتي براي ارايه خدمات بهتر به زائران اباعبدالله الحسين(ع) در مسير پياده روي اربعين به سمت كربلا و اطلاع رساني مناسب در اين زمينه ايجاد كانال تلگرامي موكب است.

وي اضافه كرد: اين كانال قرار است اخبار مربوط به موكب و خدماتي را كه قرار است ارايه دهد به صورت مستمر در اختيار علاقه مندان قرار دهد البته اين كانال، نوعي كانال جامع اربعيني است.

بهشتي پور ادامه داد: اطلاعات لازم در خصوص تجهيزات مورد نياز زائران مانند كفش مناسب، تجهيزات ضروري همراه زائر همچنين دل نوشته هاي عاشورايي و اربعيني در اين مجموعه بارگذاري خواهد شد.

وي افزود: از جمله اقداماتي كه اخيرا از سوي مسئولان موكب صورت گرفته است ديدار با مراجع عظام بوده است.

دبيركل موكب حضرت معصومه(س) با بيان اينكه ۳۰۰ نفر در فعاليت هاي موكب همكاري دارند، بيان كرد: مبلغان در دو بخش فرهنگي شامل پاسخگويي به سؤالات و غرفه هاي بصيرت و كودك و نوجوان و ... فعاليت دارند و بخش ديگري نيز قرار است همراه با ده گروه از خادمان عرب زبان به سه هزار موكب در مسير پياده روي سركشي كرده و به ارايه خدمات بپردازند.

وي از خيرين و نيكوكاران درخواست كرد هدايا و نذورات خود را از طريق شماره كارت‌هاي ۵۸۹۲۱۰۱۰۴۱۴۸۵۱۶۳ و ۶۲۷۳۸۱۱۰۷۶۶۵۰ و ۶۲۷۴۸۸۱۳۹۹۵۱۳۶۹۵ و شماره حساب‌هاي خاص حرم واريز كنند. همچنين عاشقان امام حسين(ع) براي مشاركت در پذيرايي زوار حسيني مي توانند از طريق شماره گيري تلفن همراه (ussd) با شماره گيري #۲۵۱*۷۴۱* مبالغ خود را واريز كنند.

گفتني است كانال تلگرامي اين موكب به نشاني talagram.me/joinchat/addzk.eqsvxl۸pfh۷q۱cnq قابل دسترسي علاقه مندان است.