جمعه 10 فروردین 1403

22 مهر 1395

کتاب پاسخ به 26 شبهه وهابيت درباره قيام امام حسين (ع) منتشر شد

موسسه انتشارات آستان قدس رضوي (به نشر) همزمان با ايام سوگواري سرور و سالار شهيدان، كتاب 'پاسخ به 26 شبه وهابيت درباره قيام امام حسين (ع) و عزاداري براي ايشان' را چاپ و منتشر كرد.


اين كتاب به قلم شهيد هشام صميري و ترجمه دكتر سردار شهابي در 144 صفحه، قطع رقعي و شمارگان سه هزار نسخه به چاپ رسيده است.

شهيد هشام صيمري، در اين كتاب با نگاهي عمومي تلاش مي كند تا با استناد به منابع روايي معتبر و مدارك اسلامي فريقين و ارائه مطالب با زباني قابل فهم و به دور از تفصيل، پاسخ هايي درخور به برخي پرسش هاي شبهه انگيز در ارتباط با واقعه كربلا بدهد.

وي يكي از پيشگامان ترويج فرهنگ ناب علوي است كه براي از بين بردن شبهات در اين عرصه فعاليت مي كرد و به دليل مبارزه با فرقه ضاله وهابيت و تبيين حقانيت حضرت علي(ع) به دست دشمنان اهل بيت (ع) چند روزي بعد از ايام فاطميه در آخرين ساعات روز سوم تيرماه سال 1386 در خانه اش به ضرب گلوله به درجه رفيع شهادت نايل گشت.

كتاب ' پاسخ به 26 شبه وهابيت درباره قيام امام حسين (ع) و عزاداري براي ايشان' به شيوه و روش جالب توجهي تحرير يافته است، به طوري كه خواننده را مجذوب خود مي سازد.

اين كتاب با طرح پرسش، در خواننده به خصوص قشر جوان ايجاد انگيزه مي كند و پاسخ را با عبارتهاي كوتاه ارائه مي دهد و خواننده را زودتر به مقصد مي رساند، ضمن اينكه پاسخها مستند و متكي بر مدارك معتبر اسلامي به ويژه كتابهاي روايي مهم و كهن برادران اهل سنت است.

علاقه مندان به تهيه اين كتاب مي توانند به نشاني اينترنتي www.behnashr.com و يا فروشگاه هاي سطح شهر مشهد و نمايندگي هاي سراسر كشور مراجعه كرده و يا از طريق شماره تلگرام 09027652008و سامانه پيامكي به شماره 30003209 با اين انتشارات تماس برقرار كنند.