چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

10 مهر 1395

فراخوان گردهمایی بزرگ یاوران رسانه ای اربعین

مسئول کارگروه رسانه¬ها و فضای مجازی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین از گردهمایی بزرگ یاوران رسانه ای اربعین خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، مسئول کارگروه رسانه ها و فضای مجازی کمیته فرهنگی آموزشی اربعین از گردهمایی بزرگ یاوران رسانه ای اربعین خبر داد.

دکتر سید محمد رضا خوشرو با اعلام خبر انتشار فراخوان گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین، از خبرنگاران و اصحاب رسانه، مستندسازان، عکاسان و فعالان فضای مجازی خواست تا با حضور در سامانه  http://resaneh.alarbaeen.ir برای شرکت در این گردهمایی و کارگاه های جنبی آن ثبت نام نمایند.
مسئول کارگروه رسانه ها و فضای مجازی، هدف از این گردهمایی را شناسایی و تشکیل یک شبکه ارتباطی بین فعالان رسانه های گوناگون و اطلاع رسانی و ابلاغ سیاست های فرهنگی - رسانه ای ستاد مرکزی اربعین عنوان کرد.
به گفته خوشرو تلاش است تا گردهمایی یک روزه یاوران رسانه ای اربعین در 29 مهرماه در شهر مقدس قم برگزار شود و در این مراسم از حضور و منويات برخی حضرات مراجع عظام تقليد، نماينده محترم ولی فقيه در امور حج و زیارت، مسئولان ستاد مرکزی اربعین بهره مند شويم. همچنین کارگروه درصدد است تا با بهره از حضور اساتیدی نظیر حسن شمشادی، علی خامنه، سهيل کريمی، علی مظلومی، روح الله کرمی راد، محمد حسين پيشاهنگ و .... کارگاه های آموزشی را در چهاربخش: خبرنگاری، مستندسازی، عکاسی و شبکه های اجتماعی، جهت ابلاغ سياست‌ها، راهبردها و باید و نبایدهای رسانه‌ای اربعين سال 95 ویژه فعالان عرصه رسانه‌ای اربعین برگزار نماید.
لازم به ذکر است علاقه مندان به شرکت در گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین تا 25 مهرماه فرصت دارند با حضور در سامانه   http://resaneh.alarbaeen.ir ثبت نام نمایند.