پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403

01 مهر 1395

بازدید رئیس کمیته فرهنگی اربعین از ایکنا/ راه‌های همکاری بررسی شد

رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین و رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور راه‌های همکاری مشترک این دو نهاد در خصوص پیاده‌روی اربعین را بررسی کردند.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین به نقل از روابط عمومی سازمان فعالیتهای قرآنی دانشگاهیان کشور،حجت‌الاسلام حمید احمدی رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین، میهمان خبرگزاری ایکنا بود.

وی پس از بازدید از تحریریه داخلی، تحریریه بین‌الملل و گروه خبرنگاران افتخاری(نبأ) و آشنایی با توانمندی‌های خبری ایکنا، با حمید صابر فرزام، رئیس سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا دیدار کرد

در این نشست صمیمانه راه‌های همکاری سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان کشور و خبرگزاری ایکنا با کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد مرکزی اربعین بررسی و ایجاد ایستگاه خبری در مسیر پیاده‌روی اربعین، تولید مستند‌، نشر رسانه‌ای بهترین تولیدات خبری و عکس تهیه شده توسط زائران، تربیت خبرنگار افتخاری برای پوشش اخبار اربعین حسینی، استفاده از ظرفیت دانشجو معلم قرآن برای آموزش قرآن و برگزاری مسابقات قرآن در موکب‌های اربعین و ... مطرح و بررسی شد.

حجت‌الاسلام احمدی نیز با اشاره به ظرفیت‌های خوب ایکنا در حوزه خبری و ترجمه اخبار به ۱۹ زبان خارجی، خواستار مشارکت ایکنا در بخش فعالیت‌های رسانه‌ای و قرآنی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین شد و گفت: در سال جاری فعالیت‌های قرآنی پررنگ‌تر از سال‌های گذشته خواهدبود.

وی ادامه داد: در بخش قرآنی توجه ویژه ما به بخش کودکان و بانوان است، همچنین آیات قرآن کریم که حضرت سید‌الشهداء(ع) در سخنرانی‌های خود قرائت کرده‌اند به صورت ویژه مورد توجه خواهدبود.