شنبه 8 اردیبهشت 1403

25 شهریور 1395

دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران در چهارمین جلسه ستاد اربعین استان: نگاه ما در ارایه خدمات به زایران اربعین باید نگاه ملی باشد.

چهارمین جلسه ستاد اربعین استان مازندران با شرکت اعضا به ریاست دکتر ربیع فلاح استاندار و رییس ستاد اربعین استان در سالن جلسات استانداری مازندران در ساری برگزار شد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، چهارمین  جلسه  ستاد  اربعین  استان مازندران  با شرکت اعضا به ریاست  دکتر ربیع  فلاح استاندار و رییس ستاد اربعین استان  در سالن جلسات استانداری  مازندران در ساری  برگزار شد

 در این نشست  که حجت الاسلام و المسلمین احمدی  رییس کمیته  فرهنگی و  آموزشی ستاد مرکزی اربعین  کشور نیز حضور  داشت چند تن از مدیران کمیته‌های استانی در خصوص آخرین وضعیت  اجرای برنامه‌ها  گزارشی ارایه کردند.

در این نشست همچنین  حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمدی  رییس  کمیته فرهنگی و  آموزشی  به تبیین  سیاست ها وبرنامه های  فرهنگی و  آموزشی اربعین 95 پرداخت و  بر اجتناب از تصدی گری دستگاههای دولتی و استفاده از  ظرفیت های مردمی  تاکید کردند و فرهنگ  سازی اربعین  با استفاده از شبکه  ارزشمند  دینی درکشور؛ همانند  ائمه  جمعه  و جماعات  و هیات های  مذهبی وتشکل های  دینی  را ضروری دانست.

 در ادامه دکتر ربیع فلاح استاندار مازندران بر ضرورت هماهنگی  بین دستگاههای مختلف  در ارایه خدمات توصیه کرد و گفت اربعین یک گردهمایی  جهانی  و نشان عزت ماست لذا در ارایه خدمات به  زایران نباید  نگاه قومی و محلی و منطقه‌ای  داشت بلکه باید نگاه ملی داشت.

نماینده دولت در استان بر اطلاع رسانی  بهنگام و جامع به زایران از سوی رسانه ها  تاکید کرد و گفت:   آموزش و توجیه  مردم با استفاده  از  تجارب و سیاست های اعلامی  کمیته  فرهنگی و  آموزشی  و اجرای برنامه های  اجرا شده در  سالهای قبل باید از اولویت های  ما  باشد . ایشان همه دست اندر کاران  را به اجتناب از ارائه  اطلاعات  بدون مدرک و  اطلاع  کافی  و انجام گفتگو با رسانه‌ها در حوزه غیر مرتبط دعوت کرد.