شنبه 1 اردیبهشت 1403

23 شهریور 1395

ارائه بهترین خدمات به زائران حسینی ضروری است

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به زائران حسینی به‌ویژه در ایام اربعین تأکید کرد.


 عباس احدپور، سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد ۲۱ شهریورماه در کمیته امداد و نجات استانی اربعین حسینی که با هدف آمادگی هر چه بیشتر تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان و ارائه خدمات بهتر به زائران حسینی برگزار شد، بر ضرورت ارائه بهترین خدمات به زائران حسینی به ویژه در ایام اربعین حسینی تاکید کرد.

وی افزود: جمعیت هلال احمر کشور در این ایام وظایف خاصی را بر عهده دارد و جمعیت هلال احمر استان‌ها نیز به تبع وظایفی را در این ایام بر عهده دارند.
سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: فراهم کردن زمینه اسکان موقت زائران حسینی که از استان‌های دیگر کشور به سمت کربلای معلی حرکت می‌کنند یکی از وظایف این کمیته است که امکانات و تدابیری برای زائران فراهم شده است.
وی ادامه داد: همچنین برای زوار پاکستانی که به ایران می‌آیند و از استان یزد عبور می‌کنند نیز امکاناتی فراهم شده است که بتوانند در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) در شهرستان اردکان و مسجد جامع دهشیر در شهرستان تفت اسکان موقت پیدا کنند.
این مسئول گفت: همچنین مقرر شده است که اورژانس استان در نقاط اسکان زائران برای آمادگی هرچه بیشتر حضور یابد و مقدمات آرامش و راحتی زائران را با ارائه بهترین خدمات فراهم نماید.
وی اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که به مناسب اربعین حسینی با هماهنگی بسیج جامعه پزشکی استان انجام خواهد شد حضور تیم‌های پزشکی در بازه زمانی عبور زائران اربعین حسینی از استان در پایگاه‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان است.