جمعه 7 اردیبهشت 1403

15 شهریور 1395

شبکه اجتماعی اربعین راه‌اندازی شد

مسئول کمیته فرهنگی آموزشی ستاد اربعین از راه اندازی نخستین شبکه اجتماعی ویژه زائران اربعین حسینی خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین به نقل از خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین حمید احمدی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: این شبکه با هماهنگی و همکاری موسسه تبیان و کمیته آموزشی فرهنگی ستاد برگزاری اربعین راه اندازی شده است.

وی یکی از اهداف راه اندازی این شبکه را استفاده بهینه از ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی سریع و به موقع به زائران عنوان کرد و افزود: ارایه آموزش به زائران و ایجاد فرهنگ سازی در زمینه های مربوطه از دیگر اهداف راه اندازی این شبکه است.

احمدی با بیان اینکه در حدود 60 درصد زائران را جوانان تشکیل می دهند، خاطر نشان کرد: هم افزایی و ارتقای خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران اربعین حسینی نیز از دیگر مسایل مورد توجه برای راه اندازی این شبکه اجتماعی است.

به گفته وی، کاربران می توانند برای عضویت در این شبکه به آدرس http://net.tebyan.net مراجعه کنند و با صفحه کمیته آموزشی، فرهنگی ستاد اربعین حسینی ارتباط بر قرار کنند.

وی اظهار داشت:فعالیت در حوزه های بهداشت و درمان، ایاب و ذهاب و دیگر مسایل مورد نیاز زائران از دیگر برنامه های آتی این شبکه در آینده نزدیک برای زائران است.