سه شنبه 4 اردیبهشت 1403

15 شهریور 1395

رونمایی از خدمات مشترک کمیته فرهنگی اربعین و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی

از خدمات مشترک کمیته فرهنگی آموزشی اربعین و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی رونمایی می شود


به گزارش پایگاه الاربعین، تا ساعاتی دیگر از خدمات مشترک کمیته فرهنگی آموزشی اربعین و موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان در فضای مجازی رونمایی می شود.

موسسه تبیان به عنوان یکی از باسابقه ترین موسسات فعال در زمینه فعالیت های فرهنگی و دینی، از دیرباز تولید محتوا و تامین زیرساخت لازم در راستای اشاعه فرهنگ دینی و جذب کاربران در این زمینه را از اصلی ترین اهداف خود دانسته است.
در همین راستا، طی جلسات برگزار شده و ایجاد تفاهم با کمیته آموزشی، فرهنگی ستاد مرکزی اربعین حسینی (علیه السلام) در سال جاری، خدمات مشترک آموزشی به زائرین اربعین به شرح ذیل انجام می پذیرد:
1-  شبکه اجتماعی زائرین اربعین حسینی (علیه السلام): امروزه شبکه های اجتماعی، نقش موثری در ارتباط با کاربران دارند و در همین راستا موسسه تبیان زیرساخت های لازم برای ایجاد شبکه اجتماعی ویژه زائرین را در اختیار کمیته آموزشی، فرهنگی ستاد اربعین حسینی (علیه السلام) قرار داده است تا مقدمات ارتباط هرچه نزدیکتر مخاطبین با این  شبکه فراهم شود.
کاربران می توانند به منظور عضویت در شبکه اجتماعی زائرین اربعین حسینی به این آدرس مراجعه کرده و با صفحه کمیته آموزشی، فرهنگی ستاد اربعین حسینی(علیه السلام) ارتباط برقرار کنند..
2-  سامانه جامع مشاوره اربعین حسینی (علیه السلام): از آنجا که هرساله زائرین راهپیمایی عظیم اربعین حسینی، پرسش های فراوانی در خصوص چگونگی فراهم سازی مقدمات و ابعاد مختلف این سفر داشته و دارند، سامانه جامع مشاوره اینترنتی به منظور سهولت در پاسخ دهی به کاربران، توسط موسسه تبیان فراهم شده و در اختیار کمیته آموزشی، فرهنگی ستاد اربعین حسینی (علیه السلام) قرار گرفته است.
کاربران گرامی می تواندد با مراجعه به این سامانه از خدمات مشاوره اینترنتی بهره مند شوند.
3-   کانال ویدئویی اربعین حسینی (علیه السلام): کمیته آموزشی، فرهنگی ستاد اربعین حسینی(علیه السلام) با در اختیار گرفتن بستر کانال اختصاصی فیلم از موسسه تبیان، فیلم ها و کلیپ های با کیفیت بالای راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را به مخاطبان خود عرضه می کند.
کاربران گرامی جهت استفاده از این خدمت، می توانند به این آدرس مراجعه کنند.