شنبه 1 اردیبهشت 1403

09 شهریور 1395

فعالیت های قرآنی از مهم ترین برنامه های کمیته تخصصی تولید محتوای شورای راهبری بانوان اربعین است

جلسه کمیته تخصصی تولیدمحتوای شورای راهبری فعالیت های بانوان در اربعین ، با حضور سرکار خانم دکتر لاله افتخاری، مسئول کارگروه بانوان و اعضای حقیقی و حقوقی


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین، جلسه کمیته تخصصی تولیدمحتوای شورای راهبری فعالیت های بانوان در اربعین ، با حضور خانم دکتر لاله افتخاری، مسئول کارگروه بانوان و اعضای حقیقی و حقوقی برخی ارگان ها و نهادهای مرتبط از جمله: سازمان اوقاف، بسیج طلاب، بسیج جامعه زنان، امور بین الملل بعثه مقام معظم رهبری و دیگر اعضای شورای راهبری بانوان شهریورماه تشکیل شد.

ساماندهی موکب های ویژه برای فعالیت های قرآنی بانوان و برگزاری محافل انس با قرآن در حرم امام علی(ع) و امام حسین(ع)، جذب نیروهای داوطلب به جهت همکاری در فعالیت های قرآنی و ساماندهی و هماهنگی برای مشارکت بانوان غیرایرانی، مورد بررسی و برنامه ریزی قرار گرفت.

بهره مندی از ظرفیت بسیج هنرمندان، شناسایی بانوان شاعر، دعوت از خانواده های شهداء برای مشارکت در فعالیت های فرهنگی و قرآنی و معرفی بانوان شهید از دیگر مصوبات این جلسه بود.

برگزاری نمایشگاه معرفی محصولات عفاف و حجاب، فعالسازی مهدکودک برای کودکان زائر و تولیدمحتوا به زبان های انگلیسی، عربی و اردو نیز مورد بررسی واقع شد.