جمعه 31 فروردین 1403

08 شهریور 1395

جمع‌آوری نذورات مردمی مراسم اربعین با همکاری 3 بانک و دو اپراتور

جانشین معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات از همکاری سه بانک و دو اپراتور تلفن همراه با کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی برای جمع آوری نذورات مردمی و کمک‌های نقدی خبر داد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی الاربعین به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، علیرضا رادان جانشین معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات از همکاری سه بانک و دو اپراتور تلفن همراه با کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه ستاد اربعین حسینی برای جمع آوری نذورات مردمی و کمک‌های نقدی خبر داد. 

علیرضا رادان گفت: به منظور تسهیل مشارکت مردم، خیرین و ناذران در اهداء کمک‌ها به برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی امسال، شماره حساب 1040 در سه بانک ملی، ملت و پست بانک قابل پرداخت در سراسر کشور اختصاص یافته است.  جمع‌آوری نذورات مردمی مراسم اربعین با همکاری 3 بانک و دو اپراتور

رادان افزود: هموطنان عزیز علاوه بر شماره حساب 1040 می‌توانند با شماره گیری کد  #1040*780* از طریق اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، نذورات خود را اهداء کرده و در فیض میزبانی از زائران اربعین حسینی مشارکت نمایند. 

وی با بیان اینکه مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین حسینی امسال به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است، اظهار کرد: اگرچه میزبان اصلی زائران اربعین حسینی، ملت، دولت و عشایر عزیز عراق هستند، اما ما هم قصد داریم در توان خود به کمک این ملت عزیز بشتابیم.

رادان با تاکید بر اینکه راهپیمایی و کنگره بزرگ اربعین، یک حرکت مردمی و متکی به حضور کامل مردم است گفت: هدف از تشکیل کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه صرفا ساماندهی امور، استفاده بهینه از کمک‌های مردمی و جلوگیری از هدر رفت منابع است.

جانشین معاونت فرهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: در خصوص اسکان و تغذیه زائران اربعین برنامه‌ریزی شده است تا با مشارکت خوب مردم، ظرفیت اسکان و پذیرایی نسبت به سال گذشته دو برابر افزایش یابد.

رادان برپایی کنگره عظیم اربعین حسینی را یک فرصت ارزشمند جهت مشارکت در میزبانی از زائران حسینی و تعظیم شعائر الهی برشمرد و گفت: صرفاً دفاتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در سراسر کشور، شماره حساب 1040 بانک ملی، ملت و پست بانک و کد #1040*780* مسئولیت جمع آوری نذورات و کمک های مردم برای اربعین حسینی(ع) را بعهده دارند.