چهارشنبه 29 فروردین 1403

04 شهریور 1395

ديدار مسئول نمايندگي بـعثه رهبري در خراسان شمالي با ائمه جمعه اين استان

حجت الاسلام ابوالفضلي در ديدار با ائمه جمعه استان خراسان شمالي خواستار اطلاع رساني به زائران اربعين و مردم درباره نحوه مشاركت در اين مراسم شد.


حجت الاسلام محمد رضا ابوالفضلي مسئول دفتر نمايندگي بعثه مقام معظم رهبري در خراسان شمالي در جمع ائمه جمعه اين استان طي سخناني با اشاره به اهميت حماسه اربعين حسيني اظهار داشت: با هدف حضور حداكثري مشتاقان در اين مراسم، ستاد اربعين با مشاركت نهادهاي دولتي و غير دولتي استان تشكيل شده است.

در اين نشست كه آيت الله يعقوبي نماينده ولي فقيه در استان خراسان شمالي نيز حضور داشت حجت الاسلام ابوالفضلي اقداماتي را كه ائمه جمعه مي توانند براي برگزاري باشكوتر كنگره عظيم اربعين حسيني انجام دهند برشمرد و افزود: ائمه جمعه و روحانيون علاوه بر پرداختن به ابعاد مختلف اين مراسم در خطبه هاي نمازجمعه ، در مورد نحوه مشاركت زائران ومردم اطلاع رساني نموده و براي رفع آسيب هاي احتمالي اقدام كنند.

وي همچنين از ائمه جمعه استان خواست با توجه به نزديك شدن به سالگرد شهداي منا نسبت به برگزاري مراسم بزرگداشت اين عزيزان و مراسم دعاي عرفه در مصلاهاي نمازجمعه اهتمام ورزند و مردم را از بي كفايتي و سوء مديريت آل سعود در حج گذشته و كارشكني در حج امسال زائران ايراني آگاه سازند.